27 Eylül 2013 Cuma

Artistic Moments | Instaphotos

Instagram' da son zamanlarda baya sanatsal çalışıyorum ; içimde bir fotoğraf aşkı hep oldu ama zamanımın olmaması ve iyi bir makinaya sahip olamadığım sebepleriyle hep erteledim ama bunlar yanlış bahaneler idi :/ Hala iyi bir makinam yok ama işsiz olduğum için :( bol bol zamanım var ve 14. katta oturmanın avantajıyla gökyüzü ve kuşlar benim için halden hale bürünüyorlar :) Bende büyük bir sabırla iyi anlar yakalamaya çalışıyorum ipad2 ile :) Tabi ev içinde ki yediğim içtiğim ve giydiklerimde nasibini alıyor :) <3





Güzel bir haftasonu diliyorum hepinize , mutlu olun umutlu olun güçlü olun ;)

  

19 yorum:

  1. Fotoğraflar cidden çok artistikmiş :) Ama 14. kat mı? O_o Başım dönmeye başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum yükseklik korkunuuuuu :) beğenmene sevindim canım :))

      Sil
  2. ben de bayılırım böyle karelere bakmayı:)
    çekemiyorum ama güzel resimler hep ilgimi çekmiştir
    güzel haftalar özgecimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel haftasonları baharcııım sen çok güzel yazıyorsun hep yaz :)

      Sil
  3. Bu fotoğraflar gerçekten çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Seni de fotoğraflarını da seviyorum <3 favorilerim bebişş fotosu ve gökyüzündeki keskin çizgi;) EFSANELERR!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seniiii kuşuuuuuuuuum iyiki varsın sen :******* ^_^

      Sil
  5. Ne kadar güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beğenmene sevindiiiiim çok çok teşekkür ederim ^_^ :***

      Sil
  6. ıyı bır makınem yok demene ragmen harıka kareler yakalamıssın cok basarılı. :)
    Senı blogumdakı cekılıse davet etmeye geldım katılırsan cok mutlu olurum sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bakıyorum tatlım şartlar için blogum uygunsa katılırım ;)

      Sil
  7. çok güzel kareler,bende çok beğendim canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler , beğenmenize çook mutlu oldum ;)

      Sil
  8. ne güzel fotoğraflar elinize sağlık :)

    YanıtlaSil