9 Ağustos 2013 Cuma

Happy Eid :)

All photos from my village , i went to for eid holiday with my family )

Büyüklerimizin ellerini öptük , mezarlığı ziyaret ettik ve tanıdığımız tanımadığımız herkesle bayramlaştık :)






önceden tüm kuzenler bu havuzu görmek için koşa koşa gelirdik köye ; armut ağacının dibine kilimi serer en kalın dalına salıncak kurardı babam :) mangallar yakılırdı ... bahçe öyle bereketliydi ki adım atamazdık çünkü bastığımız yer çilek kaynardı şimdi sadece üzüm , erik ve elma var... bu havuzda suyla dolup taşardı , dağdan gelen su sanki hiç bitmeyecekmiş gibi akardı ama azalmış o da ... ( ilk resimdeki çeşme bu havuzu dolduruyor)





köy gündüz yemyeşil ve fazlasıyla temiz hava ile dolu ama gece zifiri karanlık ve buz gibi ... biz şimdi  evimize geldik :)  İnşallah Hepinizin bayramı şeker tadında devam ediyordur  :) 




7 yorum:

  1. Bu bayram kısa diye hem de yolculuktan yeni döndük diye biz gidemedik köyümüze:/ ananem ve dedemsiz bayram bayram değil valla :/ özledim büyüklerimiiii:( Tadını çıkar bolca iyi bayramlarrrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz canııım :) iki dedem kaldı zaten onlarda çok yaşlı bu bayramımızıda onlara ayırdık her yıl olduğu gibi :)) artık evdeyim benim elimi öpecekler gelsin bize haaha çok yoruldum :))(

      Sil
    2. hoşbuldukk :)oy kıyamam onlara allah uzun ömür versin. ev kızı olduk çıktık ahahah:D

      Sil
    3. Amiin canım :) şu ev kızlığı hahah kısa sürsün beni çok fena çarpıyor ev :)))))

      Sil
  2. ne tatlı anılarmış ya o havuz kısmı ne hoşmuş.
    ne mutlu olmuşsunuzdur.
    bayramlıkların da ne hoştur senin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski zamanlardı çoook , güzelliklerini oraya gidince hatırladım :) ehehe bayramlık alma yaşını geçtim sanırım eskilerden geçirdim üstüme bür şeyler :p

      Sil
  3. anılar anılarrrrrrrr , ıyı bayramlar gecmıs byaramınız mubarek olsun canım

    YanıtlaSil