29 Ağustos 2013 Perşembe

Lunch Break.



sevdiceğim benim bayılacağımı düşünmüş; nasıl olsa salata var menüde kesin sever özge demiş ? 
ama ben sevemedim mcdonalts 'ın kepekli etli sandviç menüsünü , salata buz gibiydi ayrıca sos falan vermediler yanında hem ben mc'i patatessiz düşünemem gerçi o zaman menünün bir anlamı kalmazdı dimi ? neyse bende sevdiceğimin yemeğine ortak oldum kesinlikle daha nefis ve doyurucuydu :) bugünün tek notu sevgilimin işleri için yarım gün izinli olmasıyla , öğle tatili arasını birlikte geçirmemiz sonrasında da o ofisine ben evime ... 



8 yorum:

  1. açıkçası o menü bana da cazip gelmedi ... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiceği alana kadar benim böyle bir menüden haberim bile yoktuuuu :)))

      Sil
  2. Sürekli benzer menüler var... :)
    Kafa Dergi'ye ve Ters Düz'e de beklerim ayrıca. :)

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı besleneceksek mc de ne işimiz var canım :))) patates hamburgeri mideye indirmek varken:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen nabrutcum mc sağlık adına bir şey yspmasın biz onun sağlıksız menülerini seviyoruz ;))))

      Sil
  4. hoş öğlen olmuş.
    bi deneyim şu menüyü.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğlen hoş fakat karnım da çok boştuu ;) ben hiiç sevmedim belki sen seversin amaaa ;)

      Sil