5 Ağustos 2013 Pazartesi

Enstantaneler...




malum öğrencilikten çıktık ama ev düzeni aynen devam , orta halli bir temizlikten geçirirken evi kendi aramızda dedik ki " antika , retro falan desek satılır mı bak 30 kanal var hem sony :) " hahahah inşallah önümüzdeki ay çağı yakalayacağız arkadaşlar ama öğrencilik boyunca iyi idare etti bu gerçek :)


başladığım bir kitabı bitirdiğim an ki mutluluğumu gerçekten tarif edemem ! canım aşkım yeni kitaplar sipariş etti ( insanın hayatını paylaştığı ya da paylaşacağı kişiyle birlikte kitap okuması -okuyabilmesi ne hoş dimi ) şimdi kargomuzu bekliyorum çok merak ettiğim gri'nin 50 tonunu da okuyacağım sonunda <3 mutluluk !


ben en çok bu anı özlüyorum ; kahvaltının kesinlikle mutlulukla bir ilgisi var birde sevdiğin kişiyle / kişilerle ise <3


aradığımı buldum desem <3 hem de çok ucuza ! cildimi gitgide tanımaya başlıyorum sanki :)


yine ayrılık öncesinden bir kare :( yine özlem var bize ...


promosyon şeyleri seviyorum <3


çok mu daraldım ? kaldır kafanı bir gökyüzüne bak ; iyi gelir :)


ah aşkım ah kaç yer konuştuk yine evde iftar yaptık :)


kaybetmiştim bulunca dünyalar benim oldu :) <3

10 yorum:

  1. fabolous breakfast dear...and love your moon ring
    xoxo
    happy start of week

    NEW POST!!!
    The simple life of rich people blog

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı daha okuyacağım ben de,
    yüzük,kahvaltı ve mavi çook güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Umarım en kısa zamanda kavuşursun sevgiline yine pizzalar yersiniz :)
    Şimdiden bayramın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canım :) hehehheehh yeriz eminim :)) bende kutluyorum bayramını güzel geçsin :)

      Sil
  4. Yuzuk beni benden aldı! Cok begendim umarım bir daha kaybetmezsin :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. televizyonun altındaki kitaplar aman ne iç açıcı.
    :)
    giyimin yine fıstık.
    :)
    şu defterden bulayım.
    :)

    YanıtlaSil