6 Ağustos 2013 Salı

EMPATİ.


Tam olarak moda blogu denmez bloguma biliyorum. Zaten moda ' ya çok uyduğum ; adım adım takip ettiğim de söylenemez . Ben sadece kıyafetleri , kumaşları, ortaya çıkan fikri , hayal edilmiş desenleri, giyinmeyi , alışverişi , çantaları ve ayakkabıları seviyorum ve dilediğimi alıp dilediğim modası geçmiş şeyi giyinip salınıyorum ! ama bir şey var ki ister moda olsun ister olmasın onu asla giymeyeceğimi biliyorum :  kürk gerçek kürk! gerçek kürk giyenleri zaten "insan" diye adlandıramıyorum ! Sizinle çok güzel bir video paylaşıyorum ; dileyenler de resmi ve videoyu kullanıp post yapabilirler. Bu postuma ayrı bir ilgi istiyorum , yorum gerekmez!
lütfen sadece izleyin çok kısa ! 
belki gerçek kürk hayranlığı içerisindekiler empati kurabilir ...



izlemek için buraya tıklayabilirsiniz!

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlk izleyişimde benimde öyle olmuştu deep , empati işte anlayana.

      Sil
  2. ayyyyyyyyyyyyy ızlemedım ben yaaaaaa offf bende karsıyım :(

    YanıtlaSil