4 Temmuz 2013 Perşembe

Dışarıda & İçeride


- Bugün iki yere iş başvurusu yapmak için güne erkenden başladım . Hahaha okul , vize , finaller muhabbetini kapadım hayata atıldım bunu da buraya yansıttım e ne yapayım büyüyorum :) iş arama evresini yalnız yaşamıyorum sevdiceğimde staj yaptığı yere hem kendisini hatırlatmak hem de beni araya sıkıştırmak için ziyarete gittiğinde bende D&R da vakit geçirdim :)


- sevdiceğim biraz geç kalınca dedim acaba imza mı attı da geliyor :))) neyse atmamış ama iyi bir yerden ses çıkmazsa gidip atacak gibi hayırlısı... o kadar iş için uğraştık bir kahve molası verdik sevdiceğim ve kardeşiyle :)


eve dönüş yolunda ise olur da görüşmeye çağırırlar diye birkaç kıyafet bakmak için yolumuzun üstündeki mango ' ya girdik ... sevgili kıskançlığı nedeniyle hiç bir şey alamadım :/ ama bunda aklım kaldı çok fena kaldı :)


eve geldiğim de ise şöyle bir ayakkabılarıma baktım neye ihtiyacım var diye :) bir krem birde rugan siyah topuklu dışında bir ihtiyacım yok! aslında bunların da acelesi yok ... şimdi rahatlıklarını ve rahatsızlıklarını markalarıyla ifşa edeceğim :)))


turuncu babetler charles keith çok rahatlar diyemem ama kalıp gibi ayakkabı şekli bozulmuyor ayakta formlu duruyor . son gözdelerim yeşil babetlerim koton çok ama çok rahatlar tek sorunları sanırım biraz daha giyersem açılacak ve ayağımı tutmayacak :) diğer ikisi ise bambi ve inanılmaz rahatlar hiiiiiç topuklu olduklarına bakmayın düz taban gibiler çok memnunum :) ( bence sponsorum olmalı bambi :)) )


  ah güzel ayakkabılarım ; sizi öğrenci halimle yemedim içmedim para biriktirip aldım ayıla bayıla ... ayakta nasıl hoş güzel duruyorsunuz üstelik beni 10 cm yukarıda tutuyorsunuz <3 ama çok rahatsızsınız çoook yinede idare ediyorum açıkçası siyah zara ayakkabılarım çok rahatsız değil ama sen sağda ki açılacaksan açıl çok acıtıyorsun bershka ayakcıklarımı :(

sonuç olarak sabah kariyer planlamak için yol alıp , umutlarıma umut katıp , yeyip içip, bir şey alamadan eve dönüp sanki yarın işe gidecekmişim havasıyla neyim var neyim yok psikolojisine bürünüp hayal kurmaya başladım ... post bitti o zaman ben bir ayakkabılarımı toplayayım çok dağıttım odayı :)

4 yorum:

  1. Bayıldım son karedeki ayakkabılara yaa resmen ayakkabı çanta hastalığım var hergün 2 çift almak istiyorum :) bambi ayakkabılarını da çok sevdim bu arada güzel günlerinde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen damlacim bendede son aylarda basladi zevkim tarzimda tazelendi o yuzden eskileri ihtiyaci olana verip elimdeki en favorilerimi koydum. Tesekkur ediyorum

      Sil
  2. İş başvuruların için dilerim güzel sonuçlar alırsın
    ayakkabılarda çok hoş
    güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin bahar kısmet bakalım :) çok teşekkür ediyorummmm :******

      Sil