18 Temmuz 2013 Perşembe

Anılarım , An'larım :)



sevdiceğimin annesiyle tanışmaya gittiğimde giymiştim bu elbiseyi :) her giymem de dün gibi hatırlarım o günü (2009) <3 ve bende anısı olan o şarkıyı kesin bir kez dinlerim ---> MARTILAR nerden nereye :)


böyle olmazsa bozuşuruz bak :)))) aynı ben gözlereeee <3 <3


bazı ayakkabılar mutlu eder :)


karşılıklı yemeklerimize ara vermek zorunda kaldık ; sevdiceğimi memleketine yolcu ettim :(


ne gündü ama :) sevdiceğim iş görüşmesine gitmişti sonrasında buluşacaktık :) çok şükür o iş hayatına başlayacak sıra bende inşallah hayırlısıyla bana da bir iş artık; tatil falan istemeyeceğim söz :) fotoğraf eve dönüş sırasında çekildi o yüzden kırış kırış ama bu beni rahatsız etmiyor sizi? :)))

20 yorum:

  1. elbise ve papuçlara bayıldım cnm :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir yaz yeli değdi bu posttan:)
    iş konusunda da darısı sana tatlımmm:)

    YanıtlaSil
  3. Hakkında hayırlısı olsun canım
    umarım hayat sana güzel fırsatlar sunar

    YanıtlaSil
  4. sevdiceginin annesiyle tanısırken giydigin elbisenin kesimi de deseni de pek cici, güzel bi secim olmuş kalbini fethetmek icin :))
    bu arada is hayatına hemen atılmak yerine biraz tadını cıkar işsiz hayatın bence :) çünkü çalışmaya baslayınca mumla arıycaksın bugünlerini heeheh:) meraba ben felaket tellalın:P

    YanıtlaSil
  5. Güzel saklamak lazım güzel eskitmek lazım o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. o bebek ne cicidir öyleee <3 gördüklerimin içinde en mutlu bakanı <3 bi de o beyaz ayakkabılara aşık oldummmmmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında su yeşili ooooo ışık nasıl bir açıdan vurduysa bildiğin beyaz çıkmış :) mutlu bebek dimiii ;)

      Sil
  7. hiçbişi raatsız etmiyooo hatta mutlu ediyooo.
    :)

    YanıtlaSil
  8. ya ben bu elbıseye bayıldım ya

    YanıtlaSil
  9. ayakkabılara kocaman bir kalp <3

    YanıtlaSil
  10. Kilo mu verdin...
    :)

    Allah kavuştursun...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün üzüntüden erimiş küçülmüş olabilirim :)))) yok canım tartı hep 47.4 gösteriyor kilo vermedim vermeyeyimde minyonluktan görünmeyeceğim artık :)))

      Sil
  11. Lahmacun ozledim ben : ) Beyaz ayakkabilarin cok yakismis kotla : ) Bebegin boyle olursa yasadin, acayip tatli : )

    YanıtlaSil
  12. Great white shoes!!!! Love it :-)

    follow each other?

    YanıtlaSil