23 Haziran 2013 Pazar

KONYA


2 günlüğüne ailece Konya ' ya gittik  ve bu gezimizin " Berat Kandili'ne " denk gelmesi çok güzel bir deneyimdi çünkü Konya bu günlerde bir başka güzel olur derlerdi hep gidenler ve bizde bunu yaşadık :)


bu fotoğrafı Akyokuş Parkın'dan çektim ! Konya ayaklarınızın altında dümdüz bir şehir :)


Konya'ya gidip de etli ekmek yemeden dönmek olmazdı tabi bizde yedik :) canınız çekmesin diye koymadım fotoğraf :p  O kadar açmışım ki fotoğrafını çekmeyi unutmuşum  :))) Meram'da çok güzel bir yerdi adını unuttum ama :(


Sırada Mevlana Müzesi gezmek vardı !


Girişte 3 tl ye bu kartlardan alıyorsunuz ve başlıyorsunuz müzeyi gezmeye :)


müzenin içinden hediye alabilirsiniz ya da benim gibi kendinize bir şeyler alabilirsiniz :) sağdaki ayna :)

Herkesin Berat Kandil'i mübarek olsun bol bol dua edin ve inşallah kabul olur.

bir sonraki postum " Mevlana Müzesi" :) bir sürü fotoğraf vaaar :)

5 yorum:

  1. Havzan'dır kesin en güzeli orası diye bizi de oraya götürmüştü arkadaşımız. Ah ne güzeldi :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ya.
    görmeli valla.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle gördüğüm en temiz sokaklara sahip şehirdi birde :)

    YanıtlaSil