29 Haziran 2013 Cumartesi

Graduation

resimlerin hepsi bir yerde en düzgünü bu idi :) benden 5 yaş küçük ve benden 30 cm uzun yanımdaki varlık kardeşim :)
mezuniyet töreninde kalem etek tercih ettim , zara ayakkabılarım canımı okudu ama yok böyle bir rahatsızlık :/



sevgiliyle mezuiyet sonrası yemek için üst değiştirdim. o ayakkabılarla devam ettim  , bunun için atrı bir tebrik isterim :)


video ekleyemedim aslında kepleri atarken bir videom vardı acaba 7 dk olduğu için mi ? çözüm sunarsanız onu eklemek istiyorum :) "10. yıl marşı eşliğinde çok güzel bir video olmuştu  :)

sonuç olarak bitti millet 5 yıllık okul hayatım dün resmen bitti . geçici diplomayıda aldık , ilişiğide kestik okula!
 bir pazartesi transkript için gideceğim ve orada fotoğraf çekinmek istiyorum son kez :) elki eylüldeki şenliğine kabul ederse okul ekrar bir giderim hemdeeee mezun olarak ;))


23 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun mezuniyetin :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım benim ,çok sevindim:))
    tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler baharııım ;) bende seniiiiiii tebrik ederim hatta ettim :****

      Sil
    2. :))bu arada çok şık olmuşsunn

      Sil
  3. Hayırlı olsun canım, seni çooooooook mutlu edecek güzel bir iş dileğiyle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiiiiin canım inşallah , teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun, darısı başımaaa.:))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsunn! :)) Artık iş hayatı seni bekliyor sanırım Özge'cim. :) Kalem etek mezuniyet için en iyisi olmuş bence. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim burcuuuuuu :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorummmmmm :)))))

      Sil
  7. hayırlı olsun cicimmmm <3 ben de kep attım dünnn:) en kötü günümüz böyle olsunnn <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni tebrik ediyorum canııııııııım , hayırlı olsun :)

      Sil
  8. çok tebrik ederim tatlım hayırlı olsun her şey gönlünce olsun inşallah :)

    YanıtlaSil