10 Haziran 2013 Pazartesi

capture the moment


fotoğraf çekerek zamanı durdurduğuma inanırım ; gördüğüm , tanıklık ettiğim olayın bir saniyesi bende saklı kalmıştır gibi hissederim ... profesyonel makinem varmış edalarında sanatsal çalışmaya çalışmış da olabilirim oysaki ipad2 ile çektim haberiniz ola ve beklentiniz küçük ola :))) 




bu ilk iki fotoğrafı çekmek zor oldu :) çünkü sabırla pencerenin önünde o kuşun kanatlanmasını ve çakan şimşekleri yakalamaya çalıştım ! biri bende özgürlüğü hissettirirken diğeri eyvah dedim elektrikler gidecek :)))


akşam güneşi perdemin rengini bir başka güzel yapıyor ^_^


kedisi olanlara sesleniyorum  bu kedinin aldığı pozisyonda ve bakışlarında bir asabiyet bir hain plan düşüncesi içerisinde olduğunu hissettirmiyor mu ? :) kendisi hem davetsiz hem sütümüzü içiyor hemde böyle bakıyor !!! :)))


hayatımda ilk defa sümüklü böcek görmüş olabilirim :) yağmur sonrası ortaya çıktılar ve camımızı bir güzel sümüklediler :)

nasılım gelecek var mı fotoğraf işinde ? ^_^ 


22 yorum:

  1. İlk iki resimde gelecek var :) Çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş zahmetli fotoğraflar çekeceğim o zaman :)) teşekkür ediyorum :*

      Sil
  2. Bende beğendım canım özellikle ilk iki harika:)

    YanıtlaSil
  3. Ben hepsini beğendim özellikle kedi çok şirinmiş :)) AMa nankörmüş
    Bu arada salyangoz nasıl cama yapışmış meraklardayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) eheh sanki dimi kötü bakıyor kedi

      Yapış yapış bir şey salgıladı canım belkide o tuttu camda onu inanılmaz yavaş ilerliyordu :)

      Sil
  4. Heeey kesinlikle fotoğraf çekmelisin :)

    İlk fotoğrafından çok etkilendim, onun ismi " beton yığınından kaçmaya çalışan kuş" olabilir mi??

    Ellerine sağlık
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabiliiiir haklısında :) çok teşekkür ederim :*

      Sil
  5. kuş kedi ve sümüklü şey nefiiis.
    :)

    YanıtlaSil
  6. jeeez! nice! ive always wanted to caprture a lightening! xx


    WILDFOX GIVEAWAYYYY ON
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com
    www.moustachic.com

    YanıtlaSil
  7. So stunning - especially the first two.

    xo from NY
    Arushi
    www.bohemianlikeyou.net
    www.arushikhosla.tumblr.com
    instagram.com/ArushiKhosla

    YanıtlaSil
  8. bir fotograf sevdalısı olarak beğendim cnm, devam et :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel kareler yakalamışsınn
    hep çekmelisin:)

    YanıtlaSil
  10. Ben de sevdim resimlerini, ozellikle yildirim resmi cok hos olmus, sabirlisin :) ben de iphone ile cekiyorum blogdaki resimleri :)

    YanıtlaSil
  11. Ankara Çukurambar mı burası, yoksa ben sallıyor muyum iyice :)

    Ellerine sağlık bu arada :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eryamandan canım bütün kareler ;)) taşekkürkeeerr

      Sil
    2. Ankara'yı tuttumuşum iyi bari :) :*

      Sil
  12. ben yıldırım ile güvercine bayıldım gelecek görüyorum işsiz kalırsan bi düşün :)

    YanıtlaSil
  13. Beautiful photos! xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    YanıtlaSil
  14. hepsi cok güzel fotograf karelerinin ama birçok kedi sahibesi olarak söyliyim bu nankörce bir bakış değil aksıne ooooo sütümü de içtim çok da mayıştım gözlerimi bile açmakta zorlanıyorum yav bakışı ^.^ Sevgiler . . .

    YanıtlaSil