5 Mayıs 2013 Pazar

Summary of the weekend :)

Bir hafta sonu rahat kıyafetlerle , evde hazırladığınız güzel aparatiflerle ya da ailenizde içtiğiniz bir kahve ile sevdiğiniz videolar , müzikler eşliğinde süper geçebilir ;) tabi pazar günü pazartesinin sorumluluğunu taşıdığından daha kısa ve biraz yoğun geçebilir. ;)

Benim haftasonum ise ;

saturday's outfit details /
cumartesi kıyafetinin ayrıntıları :) rahatıma düşkün bir insan olduğum ayakkabı seçimlerinden belli oluyor dimi ? aslında içim gidiyor kalem topuklara bir an önce iş ortamı istiyorum şıkır şıkır olayım :)))) 


fresh + tasty fruits  
bu meyveler yazı resmileştiriyor benim gözümde :) 


invited guest 2 
 başka bir kedi geldi ziyaretimize , her gün balkonumuza koyduğumuz sütü ya bu kedicik içiyor ya da ilk gelen minik kedicik içiyor :)


JT- mirrors <3 CLICK
Justin tımberlake - mirrors son zamanlarda en çok dinlediğim bir şarkı ve en çok da fanları ile yaptığı videoya bayıldım keşke yanyana şarkı söyleyebilsek çok sanslı bu videodakiler :))) sesim çok kötü ama olsun ! TIKLA VE DİNLE 


Sunday's outfit details 
pazar günü için seçimlerim :)


turkish coffee time with my mum  <3
haftasonu türk kahvesi keeyfi başka oluyor  :)


exams exams :(
acı gerçek yine yarın sınavım var :( aklım survivorda gönüllüler yemek yesin :))) ama bu notlardan sonra 72 sayfalık rapor da okunmayı bekliyor :((( mutsuzum :/


i hope you are having wonderfull weekend  and have a nice week:)
umarım haftanunuz mükemmel geçmiştir ve önünüzdeki haftada güzel geçer :)

10 yorum:

  1. iki giysi kombin fotosu ve meyve nefis nefis.
    :)
    hadi neyse iş yaşamına fazla kalmadıı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah deep hemen iş ortamı yoğunluk bak nasıl can atıyorum :))

      Sil
  2. Seni takip etmeye başladığımdan beri, giyeceklerimi bir gün öncesinden hazırlıyorum. Bu benim için ilk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir şey dimi bu işe yarıyorsam ne mutlu bana :) :*

      Sil
  3. mirrors benim de sık dinlediğim şarkılardan ama benim sesim JT istese de şarkı söylemeyi reddedeceğim kadar kötü :D Bu arada gönüllüleri mi destekliyorsun sanırım ben gaddarım sürekli ünlüler yesin istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım yazık yemek yesinler ünlüler normal hayatlarındada çok güzel yiyip içiyor zaten :))))

      Sil
  4. Pazar günü kombinini sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. Kombinleirn çok sevimli :)

    Ve canım DUT İSTEDİ, tatlılar mı kiii? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç tadı yoktuuuu hiiiiç İnan :)

      Sil