27 Mayıs 2013 Pazartesi

hafta sonu fotoğrafları


cuma günü okulda  olduğumuz için kargoyla gelmesini beklediğimiz kitapları almak için yurtiçi kargoya gittik biliyoruz ki "geldik bulamadık " kağıdını yapıştırıp geri şubeye dönecek o kitap ... Dönmemiş ! apartman görevlisine bırakmışlar ; halbuki hiç huyu değildir görevlinin çünkü bundan önceki kargomuzu istemiyorlar deyip geri yollayan biridir :) almış şaşırdık !
Dan Brown'a ilgi büyük evde aynı anda iki kişi okuyor :) babam 8. bölümde kardeşim 9 :) annemle bende sıramızı bekliyoruz... Raymond Caver'ın kitabını ise yatmadan mutlaka bir şiirini okuyup uyuyorum. 


cumartesi İngilizce sınavına motivasyonum  ve ezberim tam bir şekilde gittim. şu ingilizce bitince kendimi mezun olmuş gibi hissedeceğim lafını yuttum ya da geri aldım grammeri ne kadar zorlasada aktı sınav aktı .. tabi ekonomik büyüme - gelişme sınavından sonra bu mutlu edici ama kabus yarın geri dönüyor aynı hocanın bir başka dersini seçmiş olan sivri zeka ben çok tırsıyorum :(


yine cumartesiye ait bir tatlılık ; yediğim en güzel künefe idi ki tatlıyla hiç aram yoktur :)


son olarak pazarımı bu masada geçti hemde saat 13.00 da başladım bu saate (00.29) kadar sadece akşam bir yemek yemek için kalktım :( yazdım da yazdım ama çok vakit aldı sadece bir kez okuyabildim offff diyorum öyle sabahlamak bana göre değil sonra kendimi toparlayamıyorum en iyisi yarın koşa koşa kütüphaneye yerleşmek Allah'tan sınav 14.00 de azıcık umutluyum çalışabileceğim için ama yinede korkuyorum :(


 e son olarak da ve postumu yapıp uyumaya gidiyorum .. herkese iyi geceler hadi sınavda bana bol şanslar dimi ? :)

8 yorum:

  1. Sınavında bol şans kuzum az kaldı sık dişiniiii

    YanıtlaSil
  2. Cok cok sans dilerim canim benim :)

    YanıtlaSil
  3. SINAVDA BAARILAR
    CEKILISME BEKLERIM :d

    YanıtlaSil
  4. bol şans cnm inş güzel geçer sınavların :)

    YanıtlaSil
  5. Dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim çok kötü geçti ama bütü var bunun diyorum hallederim yeter ki iç huzurumuz bozulmasın :)

    YanıtlaSil
  6. LOVE YOU JEWELRY!

    xoxo
    www.jemenfousss.blogspot.mx

    YanıtlaSil
  7. yine çok tatlı kareler,yüzüklerini beğendim:)

    YanıtlaSil