23 Mayıs 2013 Perşembe

Geçip giden günlerde ;

en topuklu sandaletimi giyerek on cm uzadım :)


sevdiceğimin son ders saati idi ve onu son kez sınıfının olduğu katta bekledim <3


biri bizi gözetledi ; farkettiniz mi ? :)


kampüste son zamanlarım ;  uzattım bacakları güneşin tadını çıkardım ..


uzun zaman olmuştu okulda öğle aralarında sevgilimle yemek yemeyeli , sonunda yiyebildik!


kütüphanede zaman geçirdim...


sevgilimin yok kaz ayakların çıktı yok gözlerinin altı çöktü söylemlerine dayanamayıp kapatıcı aldım :) 


çok bir şey yapmamışım ama kayda geçsin :) geri dönüp okumayı , hatırlamayı çok seviyorum... :)

14 yorum:

  1. İnsanı mutlu ediyor güzel bir duyguyla yazıldıysa hele, geriye dönük okunduğunda aynı duygu hiç gitmemiş gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , hem neyi ne için almışım giymişim beni ne mutlu etmiş bunları okumak hatırlamak gerçekten iyi geliyor ;)

      Sil
  2. cok bırsey yapmasanda cok keyıflı yapmışsın :D

    YanıtlaSil
  3. kapatıcı alma, nemlendirici al :)

    topuklu ayakkabı candır! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum topuklu ayakkabıyı bendeeee :)) nemlendirici ? Mesela ? :)) iyi gelir mi ki gözlerim parladı :))))

      Sil
  4. Topuklu ayakkabı hastasıyım babet falan giyemiyorum:)
    sıcak bir paylaşım olmuş canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul yüzünden hep düz taban takıldım ama artık aldıklarımı gün yüzüne çıkarıcam bahar :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. :) her anı güzelce anlamlandırıp dillendirdiğimde farkediyorum sevimliliğini o yüzden kayda geçsin deep mesela o kapatıcıyı sevgili hakareti yüzünden aldığımı unutmicam :))) 24 yaşındaki br insana çöktün denir mi yaaaaa ;)))

      Sil
    2. hah haaaa takılmış sanaaaaa.
      sevdiğinden.
      :)

      Sil
    3. :)))) bende onun bi taraflarına takılcam çok sevdiğimden o zaman

      Sil