22 Mayıs 2013 Çarşamba

bugün : yedik - içtik , ders çalıştık , çalışacağız da


bugünü özetlemek gerekirse yine günlük bir kıyafet seçimi ile sevgilimle kahvaltı için buluştum. Neonları seviyorum ama  küçük detaylarda yer alan neonları daha çok sanırım :)


ayakkabımı çok seviyorum çok rahat dedim bugün iki ayağımı da vurdu arkasına pamuk koydum anca öyle rahat edebildim. 


aceleye geldi kahvaltımız çünkü yarın önemli bir sınavım var ( inşallah iyi geçer )  evimize dönüp ona çalışacaktım , yedik kalktık oldu açıkçası ... 


giydiğimin detayı derseniz yeni olan hiç bir şey yok :/ alışveriş yapasım var ama ne vaktim vaar ne de şuan bütçem müsait .. iki kitap siparişi vererek tükettim harçlığımı kargo yolu gözlüyorum ama gelseler de şu önümüzdeki bir hafta başlayamam finallerim yüzünden :( 


today i wore ; casual neon <3
top : mango   bag : matmazel   pants : zara|trf   flats : charles&keith

bugünü de böyle bitirdim şimdi ders ders ders ... :) 

11 yorum:

  1. Umarım sınavın iyi geçmiştir, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın canım sınavım , inşallah iyi geçer çalışıyorum bir yandan bakalım:)
      Teşekkür ederim çook :)

      Sil
  2. az kaldı ama az daha sabır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın hemde çok yinede arada bir isyean bayrağını çekiyorum ama :))

      Sil
  3. sınavda başarılar dilerim canım,umarım istediğin gibi geçer :)

    YanıtlaSil
  4. Gözlemeeeeeeee yummyyy:))))) sınavın süpper geçsinn <3

    YanıtlaSil
  5. nice photos!
    www.3fstreet.blogspot.com

    YanıtlaSil