13 Mayıs 2013 Pazartesi

bazen...


odanızın penceresine akşam güneşi vurur ve kendinizi daha bir güzel hissedersiniz


birlikte geçirdiğiniz zamanlar kısıtlı hale geldikçe yan yana olduğunuz her an'a şükredersiniz


yağmur damlalarının bir güle ne kadar yakıştığını fark edersiniz 


ama yinede sizi en iyi hissettiren , en sevdiğiniz tarafından onun size verilmesidir  


siz annenizi sevindirirken anneniz annesini özler ; sizde annanenizi 


hayalini kurduğunuz bir gün için ne giyeceğinize karar veremez ve aldıkça alırsınız 


en sevdiğiniz bir parça ile kendinizi iyi hissederken ; babanız ne o sabahlıkla mı gidiyorsun okula der :)


indirimde bulamadıklarınızı indirim bittikten bir gün sonra iki katı fiyatına bulup alırsınız


indirime şans eseri rastlarsınız ve 69.90 dan 14,90 düşen bir güzellik sizin olur


derledim topladım elimde kalan güzel anlarımı , mutluluklarımı  keyif almış olmanız dileğiyle :)

iyi geceler <3

23 yorum:

  1. ne şirin anlar,babanın yorumuna da ayrı bir güldüm ve siyah elbise çok hoş
    o indirimlerden buraya da göndersen ya:)
    güzel anların bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin hepimizin inşallah ;)
      Siyah elbiseeee daralacak işi var baya
      Mudo var mı oralarda o indirimler orada:)

      Sil
  2. kuzuuumm..söyleseydin alırdık sana indirimden the balm standının hepsini..valla ben kendime almakla yetinmedim arkadaşların siparişleri de hallettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma canım ya gidiyorum bi şubesine yok akşamına bir blogda görüyorum aynı şubeden bir gün sonra almış aradığım ürünleri :/ nasıl canım sıkıldı anlatamam gittim aldım kazıklar halini ;))

      Sil
  3. Çok severek okudum yazını. Hayat, başkalarına küçük gelebilen büyük şeyleri görebiliyorsak güzel. En güzel mutluluklar, en büyük şanslar seninle olsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin seninlede olsun bol bol mutluluklar bol şanslar :):*

      Sil
  4. Ne güzel bir post olmuş zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  5. nefis nefis.
    tam hayat işte.
    duyarlı kesitler.
    sabahlık güzelmiş.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar çok hasassım her şeye duyarlıyım ;)) kimonoma sabahlık gözüyle bakmayacağım and içtim :)))))))

      Sil
  6. BAYILDIM BU YAZIYA BENNN <3 HOT MAMA ŞAHANEDİR 2 KATINA ALMIŞ OLSAN DA DEĞER;))) MUCKKK!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcime su serptin canim ogrenci butcemi 9 siddetinde sarsti the balm cunku :-D

      Sil
    2. kıyamam sana... için rahat olsun şekerim:)) ben de bu ay fenayım. sıkıntılı günler sağolsun kafa dağıtmak için alışverişe sardım off offf. indirimden de nasibimi almaktan geri kalmadım da. ben kozmetik diyetine giriyorum artık kararlıyım:p bunun sonu yookkk!

      Sil
  7. Sabahliğa bayıldım :)

    Ve çok etkilendim, işin içme fotoğraflarda girince insan daha çok etkileniyor sanırım. Sen bana o enerjiyi verdin.

    Yaaa niye duygulandım ki ben. Bu normal mi ??
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehheh normaldir ki bu postta öyle bir esti bana ve bazenler olarak çıktı :)

      Sil
  8. Bu balmlar ii payetcim

    YanıtlaSil
  9. Hi!
    I've just found ur blog, amazing style!
    followin u, visit mine and let me know if u like it ;)
    kisses from Spain,
    S

    YanıtlaSil
  10. tatlm çok güzel yazmışsın, hissettim resmen!
    ama boyfriend jeans ve çiçekli bluz kombinin de kalp atışlarım farkli bir arttı! çok zevklisin!
    öpücükler bebek!

    YanıtlaSil