28 Nisan 2013 Pazar

Sunday : happiness


Ice cream makes me happy <3

bazen bir dondurma beni mutlu etmeye yeterde artar bile :)


uninvited guest in my boyfriend's balcony <3

ne kadar korksam da ne kadar sevgilimin kedilere alerjisi olsa da evimize gelen davetsiz bir misafire verecek bir kap sütümüz her zaman vardır :)) 


now time to work hard because i have mini exams !
have a nice week :)

şimdi çok çalışma zamanı çünkü bir sürü sınavım var mini mini !
mutlu bir hafta diliyorum hepinize :)


12 yorum:

  1. That's the nicest ice cream!

    YanıtlaSil
  2. aZ once yedım aynı dondurmadan :)))

    YanıtlaSil
  3. Çokkk cnm çekti, bu saatte de alamam ki :// bi de ojeye bayıldım , numarası?

    YanıtlaSil
  4. i miss the yummy ice cream overseas! xo

    YanıtlaSil
  5. Ice cream makes me super happy :)

    mycrushcouture.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. sınavlaırnda basarılar dondurma ıse vazgecılmezım:)

    YanıtlaSil
  7. Ya gerçekten şu an far kettim de bu özelliğine imreniyorum hem çok canlı, sosyal hem de çok çalışma endeksli görünüyorsun :) Maşallah diyeyim göz değmesin :)

    YanıtlaSil