27 Nisan 2013 Cumartesi

Saturday : lovely moments :)

1- Optimuma gidilir :) Bu elimde tuttuğum ayna perşembe günü kariyer günlerine " otimum outlet " in gelmesiyle benim oldu nerde promosyon orda ben artık çantamda yerini aldı :)))
we went to " optimum outlet "  for shopping and breakfast :)  this is optimum outlet mini mirror :)

2- miss gibi kumpir yenilir. :)  yummy yummy :) perfect baked potato !!!


3- Watsons'dan yine bir şey alınmadan çıkılmaz <3  love make-up  products


4- sandalet giyerek yaz havasına girmiş bulundum :)) summer is here with my sandals :))


Siz ne yaptınız bugün ? :) what did you do today ? :)


11 yorum:

  1. Ben daha geçemedm sandalete kuzum ya senden güç aldım ama bak şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün Ankara'da bile giyilebildiyse İzmir'de kesin giyiliiiir :)))

      Sil
  2. O kumpir nasıl iştah açıcı görünüyor.

    Bir de ayaklarında ki ojeler onları çok beğendim. Markasını ve rengini yazarsan sevinirim. Sevgilerimle.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee ;)

      Cecile 83 canim bir kac blogger camur yesili diyor bu renge :)

      Sil
  3. Oh ne güzel sandalet mevsimi gelmiş=)

    YanıtlaSil
  4. her gun gıbı bugunde bol cıkolata malasef ve calısşam yapatıom:)

    YanıtlaSil