1 Nisan 2013 Pazartesi

günlük | küçücük fotoğraflarla güzel anlar


1- sınav öncesi sevgiliden motivasyon artırıcı hareketler :) güzel bir yerde başbaşa bir yemek sonrasında açık havada çay keyfi :) Bu iki çaya 7 tl vermiş olmamızda o günün kazığıydı neyse oturduğumuz yerin hatırına değdi :)


2- outfit detayı - bu çantayı elimden kolumdan düşürmediğim doğru ama bu fotoğrafın postunu zaten yapmıştım . Sevgilimle çıktığımız bir gün tercih etmiştim :)


3- çalışıyorum bazende çalışmaya çalışıyorum :( son sınıf olmanın bezginliği midir nedir çalışmaya zorluyorum kendimi bu da eziyete döndü açıksa ve yoruldum sınav yoğunluğundan ! üç sınavı geride bıraktım kaldı iki :( nasıl geçtiler bilmiyorum bana sorarsanız hep kötü o yüzden kimse aldırmıyor bana ama gerçekten yarım yamalak cevaplar verdim ... işin sözel kısmından nefret ediyorum sayı istiyorum net sonuç istiyorum ya da grafik :/ bu fotoda Türkiye ekonomisi dersine ait bol yasalı tarihli sözel notlar.


4- evden koştur koştur , paspal , uykusuz çıksam da evden, oje sürmeyi ihmal etmiyorum :) yeni ojem <3


5-  hava bazen o kadar ağır ki uyumamak için zor tutuyorum kendimi :) kafein koması sonra!


6- şükür kavuşturana BB :) 14.75 tl idi gratisde :)) diğerleri ise severek aldığım yeni ojelerim ve memnun kaldığım avon ürünü :)


7- bahar demek güneş sıcaklığı , mis çiçek kokusu , renkler , aşk ve birde alerji demektir benim için ! 


7- Hoşgelir nisan yağmuru ...


fotoğrafsız küçük bir de haberim var 
birde duydum ki "ygs" açıklanmış , benim küçük kardeş için çok hayırlı bir sonuç gelmedi :( umarım sizin sonuçlarınız çok güzeldir çünkü biliyorum bir kaç izleyicim var bu ygs stresiyle boğuşan :)

her şeyin hayırlısını diliyorum gençler ; her şey güzel olsun hepimiz için ...

not : ara falan da vermiyorum bloguma ya öyle ya da böyle çalışıyorum sınavlara ve öyle ya da böyle bitecek mezun olacağım :) çalışmaya ara verdiğim zamanda bloglarınızla ve yorumlarınızla ödüllendiriyorum kendimi  haberiniz ola :)

23 yorum:

  1. çok güzel bir post olmuş :)
    çay fotoğrafı çekmeyi ben de çok seviyorumm, her fırsatta çekiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel resimler canim :) kolay gelsin sinavlarda :)

    YanıtlaSil
  3. Ben Garnier bb kremden çok memnunum bakalım senin nasıl olacak kzuum.Çay baya pahalımış beee:) sınavlarda tekrar başarılar bebeğimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma iki cay ne kadar diyoruz 7 dedi adam biz kac dedi kac dedi olduk :)) sagol bebegim sanada basarilar :)

      Sil
  4. sınavlar bitince hissedilen bir duygu vardır...
    kuşlar gibi özgür:)
    tüm sınav sıkıntısı biter bu duygu ile.......
    öğrencilik,
    hep bir bitse dense de,
    insan hayatının en güzel kesitlerinden biri,
    tadını çıkarın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o hafifligi boslugu ozluyorum su siralar :) mezun olacagim ama su okulun keyfini hic cikaramadim desem yalan soylemis olmam heralde hep bir seyleri basarmak zorunda olmam birinci siraya konuldu ve isin zevk tad kismi bnm icin ertelendi ...

      Sil
  5. Lovely pictures x

    http://whatisinherwardrobe.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  6. guzel olmus parca parca anilar:) hemen bitir de rahatla artik:)

    YanıtlaSil
  7. aman cnm. çalış, buraya her zaman yazarsın.

    YanıtlaSil
  8. fotolar da güzel notların da sevimli.
    :)
    hadi kolaylıklar ve sabııır.
    :)

    YanıtlaSil
  9. I love your nailpolish. xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    YanıtlaSil
  10. Ankara'da hangi yer ucuzki zaten. Bende yüksek lisans yapıyorum aynı zamanda iş. iyi mi yaptım hala bilmiyorum. Sınavlar, ödevler... off off. kolay gelsin sana da

    YanıtlaSil
  11. Kombinin çok hoş olmuş. BB kremdenden ben çok memnunum. fotolar çok güzel Nisan ayıda:)

    YanıtlaSil
  12. ayyyy o cicekler harikaaaaa,
    Merhaba bu arada,
    Kolay gele:)

    YanıtlaSil
  13. Çanta çok güzel, oje rengine bayıldım. Ay kısaca bu postu çok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  14. Son cümleleri üzerime alınıyorum :) Ben de sınav esnasında bölüm değiştirmek gibi marjinal bir şey yaptım :) Umarım kötü olmaz :(

    YanıtlaSil