12 Ocak 2013 Cumartesi

günlük : nasıl mı vakit geçiyor evde ?


havanın soğukluğu , yağışlılığı , finallerimin birde açık öğretim vizelerimin olması nedeniyle son zamanlarda hep evdeyim son bir sınavım kaldığına göre esirliğim pazartesi sona eriyor ama finallerin bitmesi demek sevdiceğin gitmesi demek bu ne biçim ikilemdir yahu !
hayırlısı artık her sene yaşıyoruz ama hiç alışamadım bu duruma :/
 neyse evcimen bir ruhumun olmadığı gün içerisinde sevdiceğime kaçma oranlarım da ki artışla ölçülebilir :) derse ara verdikçe fotoğraf çekiyorum , blogları dolanıyorum hatta bir de mim hazırlamam gerekiyor bunun için finallerimin bitmesini bekliyorum ...





1- odamın penceresinden gökyüzünün pembe - turuncu -sarı hâli .. O kadar çok fotoğraf çekiyorum ki penceremden !

2- yaprak yüzüğüm ve "her derse bir oje " -mat mor , hukuk&iktisat içindi ;)

3- pembe puantiyeli pijamam ve hukuk&iktisat notlarım , bildiğiniz gibi final haftam o yüzden pijama mod :)) son bir sınavım kaldı !!!!

4- tadı damağımda :)






1- yeni içi tüllü ve yanları yırtmaçlı tüvit kazağım ;) oturduğum yerden yeni cicilere sahip oluyorum annem sayesinde ;))

2- avona sipariş verdim çünkü favori parfümüm indirime girmiş ayrıca yanına şeftali tonunda bir ruj ekledim çok mutluyum :)))

3- burun çevremde çok siyah nokta var diyorsanız nivea gerçekten harika bir ürün , tavsiye edilir :)




1- erkek kardeşimin doğum gününü kutladık , fiziki ve yaş oranı gitgide artarken ergenliğini ne zaman atacak üzerinden merakla beklemedeyim :)) bu erkekler 25 ine kadar çocukmuş diyorlar ne olur yalan deyin :)))

2-eheh kardeşimizin doğum günü ama babam beni unutmamış , sanırım erken mezuniyet hediyeni aldım :)) ipad benim olan :))))

3- son bir gerçekten son bir sınavım kaldı , fosforlu stabilo kalemleri artık baş ağrısı yapmaya başladı , yazarak çalıştığım için acayip yoruluyorum !! Allah'ım iyi ki hukuk falan okumuyorum yaz yaz bitiremezdim :/ bir de sonuçlarım iyi gelirse çooook mutlu olacağım..


20 yorum:

  1. Tatlı çok leziz gözüküyor!!

    YanıtlaSil
  2. Bayağı iyi geçiyormuş, ne güzelmiş evde olmak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehheh artisida eksiside mevcut valla :)

      Sil
  3. ooovv o ne guzel baba oyle ıphone,ıpad falan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimcim sadece ipad benim , iphone kardesime :) iphone da benim olsaydi valla cok guzel olurdu haahah

      Sil
    2. hahah olsun canım babanın senı es gecmemesı bıle guzel :D ben beceremıyorum kardesıme alıyolar ben kendıme alıyorum bıde sevdıcek sagolsun :D

      Sil
    3. Valla bu benim içinde bir ilkti ;))) sevdiceğimle sağolsun bende de ;)))

      Sil
  4. Hadi yine iyisin şeker az kalmış sınavların,hediyelerin de çok hoş,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah sonuclarda guzel gelir , cok tesekkur ediyorum canim arkadasim :)

      Sil
  5. Çalış çalış çalış ömrümüz boyunca çalışıyorum yaa okullar bitene kadar ders çalış okul bitsin iş bul çalışş :) İnşallh sınavların iyi geçmiştin ipadıde kapmışsınn :) yakında iphone da gelir canım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalış çalış ömür geçecek çok haklısın ;) inşallah sorunsuz geçerim canım iPhone almasam da olur ehheh ;)

      Sil
  6. hediyelerin çok güzel canım güzel günlerde kullan :) emeğinin karşılığını fazla fazla alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin inşallah çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  7. pek renkli bir post olmuş....:)

    YanıtlaSil
  8. yorum için teşekkür ederim...

    ipad ini güle güle kullan...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Nice post!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    YanıtlaSil
  10. İade-i ziyarete geldim :) En renkli postlardan birini seçtim yorum için :) Umarım sınavlar çok iyi geçmiştir yeniden uğraştırmaz..

    Sevgiyle :)

    YanıtlaSil