16 Ocak 2013 Çarşamba

New in : indirime geç kalan insan profili



indirime geç kalan insan profilini sergiliyorum bedenler tükenmiş ya da denenmiş denenmiş bedenler esnemiş hal böyle olunca her mağazada bir çanta beğendim hakkımı siyah bir clutch da kullandım :) o kadar takı gezdim tek de tük de kalmışlar hiç alasım gelmedi :/sonra her blog bir gratis indiriminden bahsetti bende merak ettim daha önce hiç girmemiştim ; fazlasıyla renkli ve karmaşık bir yerdi oradan da bu farı aldım o kadar bakımlı olacağız makyaja özeneceğiz dedik :)))

17 yorum:

  1. Bende dün baktim hic birsey bulamadim magazalarda bir tek ayakabi buldum :) güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüüüüüm bordo ayakkabını :) çok teşekkürler

      Sil
  2. clutch güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. güle güle kullan ikiside güzel görünüyor...

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan cnm bende pek birseyler almadim bu sefer malum gereksiz harcalamalara gerek yok dügünden önce :D

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaralı oluyorsun eveeeeet bence de masraf çıkmasın boşuna zaten pek alınası bir şey yok ;))))

      Sil
  5. That bag is divine, could you find anything sexier? The answer is no!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    YanıtlaSil
  6. Nice purse!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. adorable)

    20% off for my blog readers at inlovewithfashion.com
    http://geniesmode.blogspot.ru/2013/01/love-code.html

    YanıtlaSil
  8. ha haaaa zaten hep bakımlı gözüküyorsun kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bakımlı olmaya şartladım kendimi , çok teşekkür ediyorum yinedeeeee :D

      Sil
  9. Bebeğim ben bu farını görmemiştim senin bende dün bunun aynısını aldım biliyormusun:):) Aynı renkleri tercih etmişiz:)

    YanıtlaSil
  10. olsuuun yine de ıkı bebek katmıssın dolaba :) ben de fara bayıldım canım :) gule gule kullannnn

    YanıtlaSil