17 Ocak 2013 Perşembe

günlük : i feel ...


o kadar bunaldık , sıkıldık , çaba gösterdik , stresten öldük öldük dirildik ve beklenen finaller sonuçlandı :) işte şimdi rahatladım ve koca bir ohh çektim  :D son sınıf da şeytanın bacağını kırmışım ( hala inanmakta zorluk çekiyorum da ) ; ben onur öğrencisi olmuşum nasıl güzel bir duyguymuş , sevgilimin ailemin benimle gurur duyması nasıl iyi hissettiriyor anlatamam , darısı diğer dönemin başına , gözümü yüksek onura dikiyorum hahahah  :))))

tüm "inşallah finallerin güzel sonuçlanır"    yorumlarınız için çoooooooook teşekkür ediyorum , iyiki varsınız   :)

not : kupalar sevdiceğimle benim , arka fondaki kitaplarda sevdiceğe ait :)) oraya dizi dizi iktisat kitapları dizmek vardı :)))))

24 yorum:

  1. ooo süperrsiinnn.. haydi gözünaydınn =))

    YanıtlaSil
  2. ozaman artık tatilin keyfini çıkarma zamanı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tosbağam , hayata dönme zamanı :))))

      Sil
  3. sınavların bitmesi heleki güzel sonuçları bide üzerine tatil pahabiçilemez :) üniversite yıllarımı hatırladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canıım , bir dönem sonra bende bitiriyorum ve sanırım özlerim bugünleri :)

      Sil
  4. Canımcım çok tebrik ediyorum,çok sevindim senin adına:)
    kupalar da çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim baharcım çoook :)

      Sil
  5. Gözün aydın, ayrıca tebrik ederim :)) Bardaklara bayıldım çok şekerler, sevdiceğinle mutlu mesut kahvelere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , bizimde favori bardaklarımız :)

      Sil
  6. gözünaydın... çok iyi

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ahh şu salı günü bir gelse ben de rahatlasam. :] Sevdiceğinle de çok şirin bir ikilisiniz sanırsam ortak bardaklar falan çok hoş. :] nazar değmesin size mahşallah da diyeyim tam olsun. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin caniiim sende bi oh de :-) ehheh tesekkur ederim amiiiin :-)

      Sil
  8. O kitaplar nefesimi kesti oooofff:) okurken yoruldum:) Muhasebeyi kötü bir notla geçmedim ama pek sevmedik birbirimizi:) sınavlarda ben zaten yapacağını biliyordum darısı başıma:)

    YanıtlaSil
  9. Ben kötü bir harfle geçmiştim rapunzeliçeeeem o yüzden hiç sevmiyorum bende :) çok teşekkür ederim canım evet benimkinden daha iyi notlar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  10. You have a nice blog!!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. heeeey bravo.
    :)
    kupalar ne kadar güzel yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deeeep ;) kupalar zevkli bir arkadaşımın hediyesiydiii çok seviyoruz bizde ;))

      Sil
  12. tebrık ederım
    gerçekten güzel duygudur.

    YanıtlaSil
  13. Ah bırde ben tatsam fınallern bıtmesı duygusunu

    YanıtlaSil