5 Ocak 2013 Cumartesi

günlük : güzelleşmek için mini alışverişler :)


finallerim tam gaz devam ediyor , yarında açık öğretimin vizeleri var şu sıralar buralarda değilim ama ayın 16 sından sonra aktif olacağım , söz :) oturduğum yerden alışveriş yapıyorum oraya buraya sipariş veriyorum ve evet bütün o güzelim indirimlerin hepsini de kaçırıyorum mango - zara - bershka -koton falan ne durumda bi haberim :)

 günah çıkardıktan sonra yılın ilk postunun amaç ve görevlerini sunayım :






bu yıl hiç olmadığım kadar bakımlı olmaya ve resmen bu makyaj olayına özen göstermeye karar verdim :) İşte bu yüzden yılın ilk postu kendim için aldığım karalardan sadece bir tanesi ile ilgili olmuş oldu  :) Avon ' u parfümleri dolayısıyla çok seviyorum ama far paletini ilk defa aldım ve bugün elime ulaştı o yüzden bir bilginiz var ise paylaşınız benimle efendim :)

sınavı olan tüm öğrenci milletine başarılar diliyorum , işinde gücünde olanlara da Allah güç + sabır versiin :)


14 yorum:

  1. sınavların bitsin de görelim artık seni:)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canim. Sınavlarda basarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan,kolaylıklar...

    YanıtlaSil
  4. O kararları bende veriyorumda değişen olmuyor. Sınavlarında başarılar bebeğim benim:) Ben ekonometriyi gene yapamadım galiba matrisli birşeyler var ya işlem hatası yaptım gitti 45 puan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bakalım nasıl olacak bende :) ya hiç sorma o kadar dağınığım ki 13 dersin (iktisat + sosyoloji) sınavına hazırlanırken üstüne sınavlrımın çok kötü geçmesi çalışmamı motivemi çok bozdu psikolojik bunalımdayım ... :/ sonuçlarımız güzel gelsin ya :(

      Sil
  5. cok guzel renklermıs ah bırde bende surebılsem resmen maymun edıyorujm kendımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten guzelsin fazla guzellesmeye gerek yokoook :-D:-D:-D:-D bende beceremiyorum dursun lazim olur mantigiyla aliyorum genelde :-D

      Sil
  6. başarılar...
    hem sınavlarda,
    hem de alınan kararın uygulamasında:)

    YanıtlaSil
  7. I love that eye shadow palett! x

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    YanıtlaSil
  8. İzlemeye aldık seniii :)
    Bakımlı olma kararına bayıldım ben asıl ! Bugün ben de birkaç makyaj malzemesı aldım.
    Bize de bekleriiiz ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Amazing eyeshadow. Avon has really good quality, I got some creme for dry skin and I'm very happy with the product.

    Pearla & Juls
    http://www.weltaussagen.blogspot.it/

    YanıtlaSil