25 Ocak 2013 Cuma

Bu benim cuma'm :)

çalışan insanların dört gözle beklediği gündür cuma ! Biz öğrenciler için de tatilde olduğumuz için her gün aynı değere sahip hale gelmiş ve cuma 'nın diğer günlerden bir farkı kalmamıştır. Nasıl olsa bize her gün tatil :)) ama şöyle bir fark var çalışan insanlar cumalarını en verimli şekilde değerlendirirken, planlar yaparken , yada hiçbir şeyi yapmamayı tercih ederken biz öğrenciler her günümüzü aynı şekilde tüketmekteyiz sanki :/ uyan - kahvaltı - internet -tv - internet - kitap oku - uyukla - internet - internet- bakmışız akşam olmuş ! akşam yemeği telaşı- ye- üstüne birde şiş - uyku çöksün bir üzerine sonra yine internet !! fenalık bastı , sevgilimi özledim , dışarıyı özledim bu ne biçim tatil ? dışarıda ki anlamsız hava neyin tribin de bulutlu mu ? güneşli mi ? yağacak mı bir türlü karar veremiyor o da ayrı bir psikoloji bozuyor ! halbuki yağmuru da severim kar'ı da ama burası kuru ayaz ... neyse girizgah uzun oldu biraz ama kısacası benim cuma 'm


sabaha karşı uyuyunca insanların tünaydın seslenişleri içerisinde baya bir geç uyandım ; ilk yaptığım şey aşkımın mesajlarını okumakdır ; güne en güzel böyle başlanılır :) sonra gözüme golden lady 445 ilişti bugünün rengi sensin dedim ve sürdüm :) 


ojemin rengi bana yeni aldığım h&m makyaj çantamı hatırlattı haha aslında hiç aklımdan çıkmıyor ki yaz gelsin de kullanayım derdindeyim :))) sonra bir an aztek bluzum geldi aklıma bence çok cici olurlar altına birde beyaz şort giydikmi tamamdır dimi :)) yaz tüm güzellikleriyle bir an önce gelse :)


kahvaltı faslı geçtikten sonra ruhumu besledim ; son zamanlarda sadece bruno mars dinliyorum ..
"if i knew " ise en ama en sevdiklerim arasında !


evet evet yazı bekleyemediim amaaaaan takıcam işte çantamı dedim ve çıktım:) annemle terziye
 giderken bi tanecik kare sizlere :))



ekmeksiz bir hayat tamam , ama makarnasız düşünemiyorum ! rejim yapıyorum ama sadece ekmek yemiyorum birde duydum acı zayıflatıyor makarnamın üstüne jalepeno biberlerinden serptim bir güzel yedim :)



ama bu sefer vicdan azabı çektim ve yemeğin üstüne yeşil çay içtim :) 

benim cuma'm böyle idi akşam da film izlemek istiyorum şöyle dram ya da animasyon tarzında bir şeyler bulursam izleyeceğim  :) günü böylelikle bitireceğim :)

 Film konusunda tavsiyelerinizi bekliyooruuum !! :) :* 

hafta sonunuz fıstık gibi olsun <3

29 yorum:

  1. Bruno Mars!! muhteşem şarkıların sahibi ;), hımm filme gelince eğer izlemediysen Batman serisini izlemelisin canımcım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeee bayiliyorum sarkilarina :-) izledim caniim batman i :-D

      Sil
  2. of maaşallah o kadar çok acı biberi yedin mi:))))
    bruno mars'ı ben de çok seviyorum. Önceki yorumda da dediğim gibi H&m çantaya bayıldım!!!!
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yediiiiiiiim :))) acıyı normaldede severim zaten birde zayıflattığını duyunca yedim ;) teşekkürler canım mutlu hafta sonları ;)

      Sil
  3. Ya zayıfsın bence gerek yok =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehheh çok teşekkür ederim ama sakladığım bir avuç göbek yaptım bu kış şimdiden eritelim önümüz yaz ;)))

      Sil
  4. Acı demek zayıflatıyor,ojenin rengi süper,güzel bir cuma olmuş,cuma güzeldir ara tatilini beraberinde getiren cuma daha da güzeldir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bahar ;) son postundaki film çok işime yaradı geceye film tezgahını kuruyoruuuum. ;)

      Sil
  5. Yeşil çay candır ya <3 :)
    Çantanı da çok sevdim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeeeee melom , çantam şu sıralar göz bebeğim ehuhehu :)

      Sil
  6. Ben de Bruno Mars - Locked Out Of Heaven çok seviyorum, süper zevkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda çok severek dinliyoruuuuuuum ;)

      Sil
  7. tatil gibisi yok ben bi aydır hic yapmadım tatil degerini bilmek lazım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii o zaman koca bir tatil diliyorum sanaa :)

      Sil
  8. canim demek havalar cok kötüü :( ins düzelir subatda cünkü 20 sinde geliyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef gülcüm inşallah sen gelene kadar düzelir :)

      Sil
  9. tatil hayırlı olsun canım...
    keyfini çıkar :))

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller...

    celal ile ceren revaçta

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , internetten izleyeceğim ama bi iki tane buldum bakalım ;)

      Sil
  11. Great blog and photos!
    Now following. Keep in touch.

    Cheers, Jacquie
    http://chicadvisor.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  12. çok alemsin yaa :))) değerini bil u günlerin biz çalışanlar boş vaktim olsun diye dua ediyoruz :) hele ki yılın bu ilk aylara özel sektörde çok yoğun akşamları eve 9dan önce gelemiyorum düşün :(

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin caniiiim aslinda , okul bitsede is basi yapsam diye can atan bunyem ilerde sikayetlenirse donup okuyacagim bu postu :))))

      Sil
  13. Bu cumadan bende istiyorum bir porsiyon:) Zaten benımkinin nasıl geçtiğini tahmin edebiliyorsundur söylemeyeyim yine ama her gün stres her gün stres tatilin de tadı çıkmıyor:( Bu arada parlement hariç maviye bir antipatim var ama şirin olmuş yazı özlemişsin belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bir adet elimde var bebegim kardesimi hazirliyoruz sinava baya bir ergen bizimki zorlamayla calistiriyoruz senle tabistirsam seni ornek alsada dersine disiplinli calissa keske :)) hersey gonlunce olsun kolayliklar ve sabir diliyorum hep sana :) yazi ozledim ama hayirlisiyla gelsin ne zaman bi mevsimi ozlesem berbat seyler oluyor da :)))

      Sil
    2. Beni örnek almak mı hehe hayatının hatalarında ilk üçe oynar :) Bende sadece stres var faaliyet yok henüz:( Aynen hayırlısıyla gelsin, gelsin de gidelim artık :D

      Sil