22 Ocak 2013 Salı

1-2-1-2 sesssss sessss :)


bence ben bunu hem makyaj çantası olarak kullanabilirim , hem clutch gibi kullanabilirim hemde plajda kullanabilirim:) sizce ? 


son zamanlarda sağdaki renge takmış durumdayım . tek başına kullandığım çoğunlukta olsa da diğer renklerle de uyum yakaladığımda taban ya da astar olarak kullanıp üstüne beceriksiz bir şekilde desen uygulamaya çalışıyorum hatta çalıştım ;)


takdir sizin , eleştiriye açık :) 


bir iki tane küpe ekledim takı kutuma :)


süper boy fuse tea limon = sıfır vicdan azabı :)

e o zaman sevgiyle kalın :)

38 yorum:

  1. takıların çok tatlı, özellikle de o yapraklı yüzüğün hastası oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruuuuuum , yapraklı olan herşeyi çok seviyorum bugün c&a da kendimi zor tuttum çok güzel bir yüzük vardııı haberin olsun ;)

      Sil
  2. Aa çok tatlı bir çanta o her türlü kullanılır bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiiiii :)) h&m de farklı desen ve renkleri mevcutttt :)

      Sil
  3. çanta çok güzel canım takılarını da çok beğendim güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım daha güzelleri senin olsun. ;)

      Sil
  4. çanta güzelmiş

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Tirnaklari elestiriyoruuuum, gayet hos efenim:)

    YanıtlaSil
  6. nice nails.


    Cheers, Jacquie
    http://chicadvisor.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ojelerin numaralarını da yazabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Mint yeşili 424 diğerinin rengini bilemiyorum ama M122 numarası .

      Sil
  8. Ojeler içimi açtı. Severim öyle canlı ojeleri. Çanta da güzelmiş plaj için oldukça ideal. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  9. Ben çantanı çok beğendim :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Çanta da takılar da çok güzel

    YanıtlaSil
  11. lovely photos! Your nails look really cute
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  12. great buys!

    kisses,
    Silvia


    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  13. Super cute mani! Love the colors!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    YanıtlaSil
  14. This is such a cute post and I love the nail combo too!

    xoDale
    https://twitter.com/Savvy_Spice

    YanıtlaSil
  15. ilk görseldeki clutch bence de hem makyaj çantası olmak için hem de plajda kullanmak için ideal ;)

    YanıtlaSil
  16. Evet bende en çok çantayı beğendim sanırım.tırnaklarında kullandığın rengide sevdim.bence bu renk yazdan çık kışlık.hem soğuk hemde açık renk;) cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  17. Love your nails! So cute!

    www.creativesideofme.com
    www.facebook.com/CreativeSideOfme

    YanıtlaSil
  18. cnm senin blogun mu değişti ben seni takip ediyodum baktım takip etmiyorum gibi duruyodu aaa çok şaşırdım:)))
    o leoparlı divided şeffaf çantayla uyurum bile ben süper bişey ooo:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşgeldin adını değiştirdi sequin idi uzattım biraz daha ;) aynı duyguları yaşıyorum canım ya çok şeker dimi ;)

      Sil
  19. O son resmi görünce canım fuse tea çekti :)

    makeitffashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Çantayı istiyoruuuuuuum :)
    ,
    Bu arada merhaba! Ben blog aleminde yeniyim. Ziyaret edersen mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  21. sen diyet yaparsan biz ölelim ben kuzum :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ya o kadar kilo almaya musait bir yapim var ki ve boydanda bodur olunca topa donusuveriyorum :( soyle 1,60 bari olsaydim topukluyla falan mutlu olurdum kilo almayidatakmazdim.1,55 ne ya topukluda giysem uzamiyorum sanki :-D:-D:-D:-D

      Sil