14 Aralık 2012 Cuma

ne var ne yok canlar ? :)





öğrenciliğin boyutu ameleliğe kaymış durumda ve durumlar karışık acil " zaman ayarlama yada zamanı iyi kullanabilme " seminerleri oluyor ya sertifikalı bana ondan şart ( bugün bir arkadaşla da bu konuyu konuştuk ciddi ciddi) ! zaman demişken alakaya maydanoz ( hiç sevmem bu cümleyi de :/ ) bugün sevdicekle 3 yıl 4 ay olmuşuz biz :))) hiç öyle tarih takibinde değilim ama şu sıralar algılarım bunalımda ders odağından çıkmaya aşırı meyilli ve oraya buraya sarıyor bugünde duygusallığa aşka bağladım :)  ha bu arada kolajları beğeniyor musunuz şu sıralar sardım baya da :) zaten online bir siteden yapıyorum inşallah abuk sabuk bir  yerlerine kayıt etmiyordur :))) neyse çenem düştü .. fotoğrafları açıklayayım ben en iyisi :)

1- Proseries wella / saçlarım aşırı kuru ve elektrikli bu yüzden bir ürün araştırmasına girdim buna iyi dediler aldım . Bugün inşallah deneyeceğim ; işe yararsa söylerim sizlere :)

2-Rimmel london / bordo ruj arayışındaydım ve çok severek kullanıyorum ama kalıcılığı tartışılır günde üç kez tazelemek istesen tazelenir :) . no : 601 passion

3-Apricot Facial Scrab / Kayısı kokusunu doruklarında yaşatıyor ve yüzünüzü pamuk kadar yumuşatıyor . Yüz temizleme jeli.

4-Bioxcin / kısa saçlarımdan çok sıkıldım artık cidden uzamasını istiyorum ve bununla destekliyorum! işe yarıyor mu ben psikolojik olarak kendimi hazırladığım için yarayacağına o yüzden bence yarıyor !

5- Hukuk & İktisat ödevi artık BİT ! Derken bitti ya da ben bittiğini sanmışım , bana geri dönüş yaptı !  Neden sunum yapmadım ki on dk ya ne güzel bitecekti ! ah şu heyecanım beni bitirdi gittim ödev aldım bir haftadır uğraşıyorum ! gerçekten BİT artık !!!

6- Sağlam 40 puanlık ödev en tazesinden gittim bugün kütüphaneden kitap aldım ! Oyun teorisi aşkına <3

7- Bi pantolon/kot bi kazak ' dan devam ! 

8- Şu Browni'yi hap kadar yapmışlar insan ne yediğini anlamıyor ! Anlamaya anlamaya kilo almışım  +1.8 gr :/

9- Browni sonucunda önceden başlayıp başlayıp farkında olmadan bitirdiğim o diyete "eti form"  ile resmi olarak başlamış bulunuyorum :)



en güzelinden hafta sonları sizlerle olsun :*

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tamamdir canim yorumumu yaptim sana zateen ;)

      Sil
  2. Nice güzel yıllarınız olsun,ödevini de en kısa zamanda bitirirsin inşallah,kilon iyi gözüküyo ama,sana da güzel haftalar şekerÇ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah canim tesekkurler.. Kis olunca kat kat giyiniyoruz belli olmuyor gobek olarak var fazlaliklar ;)

      Sil
  3. 3 yıl 4 ay demek maşallah nazar değmesin hiç mutluluğunuz daim olsun canımm. :] Ardındann saçının uzamasına yardımcı oluyor mu? Çünkü karşında saçını kestireli anca 1 hafta olmasına rağmen memnuniyetsiz bir tip duruyor. :] Browni de cidden küçücük oldu bir şey oldu ona, daha yemeden bitiyor. :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler burcucuuum evet ya uc aydir kullaniyorum dokulme azaldi ve uzuyor bastaki resimlerimde kisacikmis saclarim ;)

      Sil
  4. zaman yönetimi lazım tabii.
    boşa geçiriyoz yoksa günleri.
    sevdicekle de kutlarım.
    :)

    YanıtlaSil
  5. hahah cok tatlısın canım ya ogrencılık guzel kıymetını bıl bosver :)) ama 1 numarayı beklıyorum benımde cok kuru ssaclarım

    YanıtlaSil