23 Aralık 2012 Pazar

günlük : yeni yıl ruhu ayaklarımda !


2 Ocak 2013 tarihinde İngilizce ile finallerime start veriyor olmam ; yeni yıl ile ilgili hiç bir planın içine dahil olamayacağımın en büyük belirtisidir. Sadece okuduğum bölümün finalleri olsa yine iyi üstüne bir de sosyoloji aöf sini çıkardık başıma onunda vizeleri aynı hafta olunca vay başıma gelenler modundayım. Yinede sevgiliyle bir- iki saat dışarıda yada evimizde yemek yeme planı da barındırmıyor değilim içimde bakalım şimdiki çalışma - anlama seviyeme bağlı :)) Zaten onunda durumu benle aynı olunca oturalım oturduğumuz yerde tepkisine  hazırım ( muhasebe + maliye okuyor o da ) ...

e hal böyle olunca yeni yıl ruhu ancak ayaklarımda oluyor ve 2 Ocak'a kadar pijama çıkarmama eylemi içindeyim : 


güzide aktivitelerle  dolu bir pazar fotosu bu , 2 ocağa kadar böyleyim ; turuncu : i love turuncu !!


bunları da severek aldım ; sayılarını 6'ya tamamladım mı her sınava bir renk yakıştırıp öyle gitmeyi planlıyorum finallere  :))


işte böyle düşünüp taşınıyorum canlar . İçim buruk mu değil aslında hiiç öyle yılbaşı partileri hayal etmiyordum sadece sevdiceğimle olsaydım yeterdi bana :)

 Umarım yeni yıl partileriniz , planlarınız benimkinden daha...daha canlı ve eğlenceli olur ve yeni yıl hepimize sağlık , sevdiklerimizle birlikte mutluluk , başarı , huzur getirir ve  hayallerimizin gerçekleştiği ,  yeni ve güzel başlangıçların olduğu bir yıl olur  <3

musmutlu yıllaaaar şimdideeeen :))


44 yorum:

  1. Yahu iki gündür köpekli ev ayakkabılarımı bulamıyorum, senin geyikleri görünce hüzünlendim :( İnci gibi yazın var maşallah :) Sınav zamanları benim de süsleneceğim tutardı, arkadaşlar dalga geçerdi, hey gidi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi o psikoloji hemen hemen herkes de var sınavım kötü geçince çok vicdan azabı çekiyorum ama :)

      teşekkür ediyorum çok çok , bulursun inşallah pofuduklarını :)

      Sil
  2. Pijama çıkarmama eylemi ha :) Müthiş doğrusu bende katılmak isterdim ama çarş sunum var pazartesi prova çok lazımlarmış gibi, ha birde benim sadık dostum grip her yere sırtımda bir yük olarak geliyor... Neyse neyse sen en iyisi benim içinde eylemine devam et kalbim seninle , çalışmalarında da kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunumlar başa bela ama bende bir ödev yaptım keşke sunum yapaydım dedim ki ödev notumda muallak :( çooook teşekkür ediyorummm sana da kolay gelsiiin :) :*

      Sil
  3. Geyikli patik ya da ev ayakkabsı her neyse çok şirinler ya :D
    Eylemin de süper ben hep öyleyim gerçi.
    Umarım gelecek yıla istediğin gibi girersin olursa bu yıl olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben pofuduklarım diyorum sıcacık tutuyorlar , eylem uyku etkisi üstümden uyuşukluk atamama getirsede devam :)) amiiiiin seninde dileklerin kabul olsun canım :*

      Sil
  4. ev ayakkabılarını çok sevdim canım çok şirinler bir de her sınava bir oje fikrine bayıldımm :))

    YanıtlaSil
  5. sınavlarında başarılar yeni yıl hepimize istediklerimizi sunar umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım , çok teşekkürler :)

      Sil
  6. bır just ın tıme cı olarak :)ıyı calısmalar dılıyorum sankı daktılo ıle yazılmıs gıbı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında daha iyi yazarım da çalıştığım ders ilgimi çekmeyince özenmedim :)))) teşekkürler

      Sil
  7. öncelik tabi kii sınavlar. eğlence, boş vakit, gezmece vs.. için nasılsa daha çok vaktiniz olur. başarılar diliyorum her ikinize de. pandufları çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaklaşık 4 yıldır öncelik ders zaten bakalım bu yıl son inşallah :9)) teşekkür ediyorummmm

      Sil
  8. Bu kadar sınav,stres arasında motivasyonunu yüksek tutmana bayıldım. Her sınava başka renk öje fikrine de çok güldüm. Byyy :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bana sor birdeeee :) motivasyonum dengesiz bir çıkıyor bir iniyor bi süre kalıyor orda sonra azalarak büyüme gösteriyor :))))

      Sil
  9. amazing items *-* your blog is very good and interesting *-* im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Pijama ve panduflar çok cici,gülce nin de noel babalı var çok seviyorum onu da.Sınavlarda başarılar,dilediğin gibi güzel bir sene olsun senin için de öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin hepimizin baharcım yeni yıl güzelliklerle gelsin :) gülcede bende pofuduk severiz o zaman :)))

      öptüüm ikinizide :)

      Sil
  11. I love the nailpolishes! xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    YanıtlaSil
  12. I love the nailpolish!
    xo,
    http://peppermintandivy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Valla bu yazıda dikkatimi çeken tek yer yazın oldu:) Güzel yazmak nasıl bir duygu? :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheuheue güzel bir duygu değil ne yalan sölim :)

      çünküüü üniversitede not peşinde koşanlar yazımın ününü duyanlar peşimi bırakmıyor vermesen inek oluyorsun versen keriz oluyorsun son yıl diyorum sömürün notlarımı kalp kırmayalım kötü olmayalım hak eden iyi notlar alsın diyelim :)))))

      Sil
  14. those sleepers are adorable! Merry Christmas!

    YanıtlaSil
  15. So cute shoes!!!

    I'm following you now, hope you can follow me back:)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. yeni yıl papilerin çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  17. çalışmak hiç bitmiyor hele sınavlar offfhhh ofhhh :) papilerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  18. Yeni yıla sınavların etkisiyle girmek de çok kötü, hep böyle stresli bir yıl geçirmesek bari. :]
    Pofudukların da çok şirinn! :] (Onlara neden pofuduk dediğimi bilmiyorum. :D) :]

    YanıtlaSil
  19. o panduflar ne şirin öylee:)

    YanıtlaSil