8 Aralık 2012 Cumartesi

günlük : neler olmuş ki ?



 LCW deyip geçmeyin ;
çok büyük indirim var ayrıca şaşırtıcı şekilde güzel ürünler var ; bir gidin görün derim özellikle öğrenci milleti sizlere sesleniyorummm :)))



1- kalpli gömlek , yarasa kol kesimli transparan ; hala bulabilirsiniz çok hoş duruyor :)
2- dünyanın en rahat pantolonu kaçırmayın derim . bunun birde kahverengi tonları vardı ben bedenini bulamadım :/


1- sevdiceğim staj görüşmesi için hazırlandı , buluştuk , yemek yedik sonra o görüşmeye gitti . Sonuç ; olumlu :) çok şükür!
2- öğle yemeğimi bekliyorum.
3- benimle iddaya giren sevgili kaybeder ve bana iskender ısmarlamak zorunda kalır :)
4- kalplere takmış durumdayım <3

31 yorum:

  1. Canim gömlek cok guzelmis :) Ben bakmaya gidene kadar kesin kalmamış olur o :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin vardir canim ya aralari falan didik didik geez :-)

      Sil
  2. Aa aldıkların çok güzelmiş.. :] Ben de LCW'e bir uğrayayım en iyisi. :] Güle güle giy. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle burcucum beni sasirtti lcw umarim senin zevkine uygun birseyler bulbilirsin sendee :-D

      Sil
  3. ahh bı postu keşke daha önce göreseydim, bugün LCW nün önünden geçtim. bilsem uğrardım :)

    YanıtlaSil
  4. cicilerini beğendim güzel günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim daha guzelleri sizin olsun :-D

      Sil
  5. Bende orda bordo biz kazak beenmistim hemen yarn gdip bakicam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezonun rengi kacmaazz insallah bulursun caniim :)

      Sil
  6. işte ben de geldim...gerçekten güzel ciciler almışsın,iyi ve güzel şeyler bol gezmeler büyük araştırmalar sonucun da bulunur değil mi ama:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiin :) aynen öyle eğer alıcıysak didik didik etmeliyiz mağazaları :)

      Sil
  7. I like the print of your shirt! Very cute.

    YanıtlaSil
  8. Cute tops!
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com

    P.S. Enter C.Michelles Favorite Things Giveaway! I am giving away a $25 Gift Card to TJ Maxx n' my favorite fragrance by Betsey Johnson! Find out more when you visit Cmichellestyles.com

    YanıtlaSil
  9. Canımcım pantolonu çok beğendim ben de hemen bakayım,staj görüşmesinin olumlu sonuçlanmasınaa da sevindim,sen de staj yapıyor musun?öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkü ederim baharım :) ben iktisat okuduğumdan staj zorunluluğum yok ve okulum sigortamı yapmıyor durum böyle olunca başvuru yaptığım yerler zorunlu stajyerlere yetişemiyoruz talep yüksek deyip benim bütün umutlarımı tüketiyorlar... ama her yıl bir kaç yere mülakata gidiyorum şansımı zorluyorum :) kısmet ...

      Sil
    2. umarım dilediğin gibi olur tatlım,bol şans sana,güzel geceler:)

      Sil
    3. güzel yorumlarınla dileklerinle iyi ki varsın bahar , içim rahatlıyor mutlu oluyorum yorumlarınla :)

      Sil
  10. canım çok güzel ikisi de çok beğendimm özellikle pantolon çok hoşmuş kesin gitmem lazım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasıın yardımcı olabildiysem ne mutlu , inşallah gittiğinde senin olur bunlar :)))

      Sil
  11. gomleklerın mukemmelmıs ,sevdıcegın ıle senı yesınler:)

    YanıtlaSil
  12. Gömlek çoooook güzel, hepsini güle güle kullan. Bende dün birsürü şey aldım :S

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Kalpli gömlek ne kadar güzel!
    Ayrıca yorumların için de çok teşekkürler! :)

    Günseli

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullaaann çok gzl parçalar seçmişsin:)

    YanıtlaSil
  15. gomlek sahane askla kullan :))) kalplere tamıs durumda kal hep kalpsız olmasın hıcbırsey...

    YanıtlaSil
  16. gömlek cok güzelmis, güle güle kullan...
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil
  17. LCW'ye ulasamiyorum ya burdan, gozumde tutuyor:) Turkiye'ye gittigimde ziyaret etmesem olmuyor;)
    Kalpli her sey sevilir<3 Gomlek de, kupe de;)
    Sevgiline de, sana da tebrikler tatlim;)
    Ve iskender, o da baska bi ask<3

    YanıtlaSil