5 Kasım 2012 Pazartesi

günlük : küçücük mutluluklarla dolu pazartesi :)


haftaya uyuyakalarak , uyuşuk başladığım şu pazartesi içine neler sığdırmış , neler hazırlamış bana , nasıl mutlu etmş beni , nasıl şükrettirmiş hayatındakilere..
 
oradan buradan sevgiliden küçücük minicik hediyeler ulaştı bugün bana ... evet minicikler ama çok anlamlılar ve zamansızlar :)
 
 
sevgili'den bu güzel yeşil küpeler :) Hatırlarsanız pembesinin almıştım h&m ' den .. Açıkcası aklımda kalmıştı bu rengide ama arada kaynamıştı . Öyle ya da böyle bu güzellikler benim !!

 
kuzenim güzel bir kpss sonucu ile edirne'den konya'ya yerleşti , bu hafta sonu ailem yanlarına gitmişledi ama ben vizeleri bahane edip gitmemiştim . onlarda bana bu buzdolabı süsünü alıp yollamışlar , benim için çok güzel bir hatıra oldu :) çok mutlu oldum ... 



bu al yazma ise beypzarından halamın hediyesi :) tam bir şal tutkunuyum örgü , kumaş hiç farketmez :) yarın kullanacağım bu güzelliği , bayıldım  bayıldım <3
 


iktisat bitiyor sosyoloji yeni başlıyor :) kitaplarımda ulaştı ! aman kalmayım derdi olmadan rahat rahat okuyacağım sosyoloji seni ! baktım olmuyor , bırakırım :p Ayrıca bu kitaplar için sırada bekleyen , belge için uğraşan sevgili sen iyiki varsın (bende o sırada dersteyim nasıl rahatım nasıl olsa halleder aşkım:p) :)

 
yeni sınav programım bugün belli oldu ve öncekine göre daha rahat gibi gözüküyor ... Geriyede düzenli çalışmak kalıyor ve ben dün itibariyle başladım :)
 
 
işte henüz bitmeyen ve kötü bir şey olmadan bitmesini dilediğim ( böyle diyorum çünkü bir gün güzelken anında ters bişeyle kötüleşebiliyor bu psikoloji hep var ) pazartesim böyledi ...
 
 
 Her gününüz küçük süprizlerle dolu olsun :)


23 yorum:

  1. off canim yaa allah kolaylik versin yardimcin olsun:) ama okumak güzel yaa bak bende ankaraya geleyim yazin hemen hacettepe ünide okuyacagim ins :) yas gelmis geciyor ama tekrar bu yasdan sonra 2.kez üni gidecegiz allah izin verirse :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıım benim amiin inşallah :) çok sevindimkararınaa inşallah gelirsinde görüşürüz canııııım :*

      Sil
  2. o şala benim de gözüm kaymadı değil...
    Sınavlarda da bol şans...Güzel notlar!

    YanıtlaSil
  3. bol şans sınavlarda şeker, cicilerin hepsi çok şeker ve anlamlı, iyi günlerde kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorummmm , şansada ihtiyacım vaaar :)

      Sil
  4. Hi, nice blog :) im following you now, please follow me back!

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ne güzel hediyeler
    hep yüzün gülsün tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. those earrings are fantastic!

    YanıtlaSil
  7. küpelerini çok sevdim tatlımmm :) güle güle kullan :)

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. kupelelerın cok tatlı halanın hedıyesı de oyle.ç.ayrıca kuzenın cok cıcı bır yere yerlesmıs..sende umarım ıstedıgın basarıyı yakalarsın canım sevgıler.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan hediyelerini:)

    YanıtlaSil
  10. kupeler cok guzel sınav programı ıyk olmamıs cabuk gecsın nescafeli gecelerin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah graceim ya sonuda iyi olsun dimi :)))

      Sil
  11. Aynı küpelerden bende de var güle güle kullan tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende oyleeeee :) takalim takistiralin didemcim <3

      Sil
  12. sürprizleri kim sevmez... minicik bir şey bile bütün gün yüzümde gülümsemeyle gezmeme yetebilir;))

    YanıtlaSil