4 Kasım 2012 Pazar

günlük : haftasonumu özetlersek :)

mat oje merakımı giderdim :) 




hem mat bir görünüme sahip hem de simli yapısıyla gerçekten çok kaliteli duruyor . Tabi bu bilgilendirme daha henüz denemeyenler içindir :) Çünkü bu mat ojeleri  geç edinenlerdenim sanırım :p

12 kasım benim doğum günüm :) canımla anlaşma yaptık doğum günümde pastamı birlikte yapacağız :) deneme yaptım evde bu çıktı ortaya hafif olmuş , öhöm öhöm baya  tadıda yerindeydi ama aşkımın eli değmeli o benim mutfağımın aşçısı :)))) duygusalım şu sıralar <3


ilklerimizi hatırladım ; ilk doğum gününmde bana aldığı çiceği ( papatya bulamayıp hormonlu çakma papatya olan kasımpatı almıştı , severim seni :)) Bütün doğum günlerim seninle olur inşallah:) sonra ilk milli piyangomuzu alarak  zengin olma hayalimizi hayata geçirdik , amorti bile çıkmadı :) ve birlikte ilk uzun yolculuk , kısa zamanlı ilk başbaşa tatil :) ne zamanlardı <3



hmm benden bir ipucu daha : ben tam bir kore filmleri ve dizisi hastasıyım . Bunun sebebi "dram " seyretmeyi çok sevmem ve koreliler bana çok samimi geliyor :) gerçi diziler ne kadar büyüleyici bir şekilde başlasada sonları hep saçma bitiyor buda bir gerçek :) coffee prince en favorilerimden ve ben en sevdiğim bölümleri sırf ağlamak için açtım izledim :) piskopat mı bu demeyin ha :))))



ıslak caddelere bakarak günaydın dedim , bu sabahı sevdim <3 ailemin bir günlük konya gezisini fırsat bilip sevgilimde kalmak için hazırlandım :)


önceden iyi olan sonradan zayıfladığım için artık üstümde oversize olan deri ceketimi ve zımbalı t-shirt 'mü giyip salındım :)

vizelere son bir hafta kalması nedeniyle bu hafta sonunu gayet güzel geçirdim. Artık çalışma moduna giriyor ve sınavı olan herkese canı gönülden başarılar ve iyi çalışmalar diliyorum. Bütün olumsuz fikirlerden arınmanızı girmediğiniz sınavlara " kaldım ben " psikolojisiyle hazırlanmamanızı tavsiye ediyorum( başta kendime) :) Postlara ara veriyorum demiyorum hiç belli olmaz belki daha sık post çıkar ortaya bilemediiğimden şimdilik güzel haftalar sizlereee :)




20 yorum:

  1. That's a great nail color and a delicious cake YUMMY

    YanıtlaSil
  2. gayet güzel bir haftasonuuuu :)
    Benimki pekte matah değildi :))) Benim doğum günümde 27 kasım, sevgiliminki 18 aralık... ama 18 aralıkta asker olacak :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akrep burcuyuz öyleyseee benim sevgilimde 26 aralık.. ama askerliği sanırım bir yıl sonra olur :/ sayılı günlerin çabuk geçmesini diliyorum sevalciiim :)

      Sil
  3. Ben nedense simli ojeleri sevmem ama yüzüğünü sevdim onu da sölim:)Bir de geçenlerde ceviz şimdi bu pasta olmuyor ama :)) Şimdi yine annemin yanına gidip ''ben hiç pasta yemedim ki'' diye küçük emrah bakışları falan atmalar pastayı ablama da göstererek canlarını çektirmeler çook işim var en iyisi artık kendim öğreneyim yoksa işim zor :) yorumu daha fazla uzatmamak için Kore ile ilgili sözlerine de aynen katıldığımı söyleyerek yetiniyorum ve son olarak ders çalışma moduna girmeni kıskanarak bitiriyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli olduğuna bakma adı üstünde mat bir ojeydi :)) hiiiç sorma ben paso yiyorum ve şişiyorum !! kore dizilerinin geneli böyle sanırım ve artık yavaştan dürt kendini çalışmaya başlaaa :)))

      Sil
  4. pasta mükemmel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuppiiii görüntüde tamamsa ortaya iyi bi pasta çıkarırız doğum günüme :p :)

      Sil
  5. Nails look so neat and pretty! Lovely shade.

    http://beamoazed.com/
    http://beamoazed.com/

    YanıtlaSil
  6. mat ojeleri bende seviyorum şık duruyorlar:)

    YanıtlaSil
  7. iyi ki doğdun, iyi ki bu blog işine başladın, iyi ki seni tanıma fırsatım oldu, sanki Ankara'da yaşayan bir dostum, ailemden biri gibisin, çok öpüyorum, vizelerde başarılar!

    YanıtlaSil
  8. aynı gün doğmuşuz inanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. ankaraya geldiğinde haber et elimde pastamla geliyorum :)

      Sil
  10. kozmetikperisi : kesinlikle .

    mühendis : canıııııım çok teekkür ediyorum sende iyiki varsın ve iyiki buldum seni çok mutlu oldum çok:)

    fashion sit: ahha bir akrep burcu daha kutlu olsun canım şimdiden:)))

    YanıtlaSil
  11. umarım ailen bloğunu okumuyordur:P Ojeyi çok beğendim ilk gördüğüm yerde alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heehe yok yok sevgilimden baska kimse bilmiyor :-)

      Sil
  12. canımmmmmmm ılkler guzeldır anıları guzel olunca :))) uzun yıllarınız beraner olur umarımmmm sevgıler

    YanıtlaSil
  13. Ben de tam bir kore dizisi hastayım.
    Coffie Prince'ın ilk bölümünü izledim. İkinci bölümü açılmayınca, başka diziye gçeitm, uğraşmadım fazla.
    Ardından bir sürü dizi geçti, hala başlayamadım ona.
    Onun da mı sonu kötü ya, ben de bir çok kore dizisinin sonunu sevmiyorum. Hele ki BOF'un.
    Sen izledin mi Boys Over Flowers'ı. Ben bloga yazdım, okumak istersen buyur :)

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/08/kore-dizisi-boys-over-flowers.html

    YanıtlaSil
  14. lovely nail polish :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    YanıtlaSil