1 Kasım 2012 Perşembe

günlük : bugünden kısa kısa kareler

 
yoğun ders programıma rağmen kendime bir off günü ayarladığımı biliyorsunuz, o yüzden perşembeleri genel olarak seviyorum , birde sevgilimin programıda yarım gün dolu olunca birlikte rahatça vakit geçirebiliyoruz .:) Günler öncesinden ayarlanmıştı perşembe avm ye gidilecek sevgili alışveriş yapacaktı . Cepa - kentpark işimizi çok güzel görüyordu . O yüzden oraya gittik! Bütün mağazalarda acayip indirimler var haberiniz olsun yine yazlıklar dökülmüş saçılmış inanılmaz fiyatlara . Bende yazın peşinden koştuğum bir ürünü bu indirimde sevgiliye yalvar yakar aldım ( anlaşma karşılığında) :))
 
 
neler yapmışız sırayla anlatayım .
bizim alışveriş yapacağımız markalar genelde bellidir , nokta atışı yapılır alacaklarımızı oralardan alır sonra gezer gözümüze takılan hoşumuza giden başka bir şey olursa alışverişimize yeni şeyler eklenir.
 
ilk olarak ykm ' ye girilir , sevgili beklenir..
 
 
 
ykm sonrası olmazsa olmaz mudoya girilir ; sevdiceğimi gördüğünüz gibi her daim bekliyorum :)))
 
 
 
tabi kendim içinde bir şeyler bakıyorum mango , h&m , t-box bu iki avm de benim vazgeçilmezlerim. sevgilimde beni bekler her daim ona şüphe yok :))) yazıma başlarkende dediğim gibi inanılmaz bir indirim var . Özellikle de h&m de . Yaz boyu bir eteğin peşinden koştum , nasıl olsa çok giymem etmem diye, üstüne birde sevgili kıskançlığı eklenince erteleyip durdum. Nasıl bir iştahla istediysem o etek döndü dolaştı bana ulaştı hemde inanılmaz bir fiyata. :)))
 
 
epeydir mat oje istiyordum ama unutup duruyordum bugün sırf bunlar için watsona gittim. :)

 
gezdik , dolaştık , alacaklarımızı aldık e acıktık !
 
 
bu patatesleri hiç vicdan azabı çekmeden mideye indirdim :) bu arada cepa da bir sergi var benim ilgimi baya çekti , yolunuz düşerse ilginiz çekerse bir gidin görün okuyun isterim :)
 
 
sonrası işte evdeyim , şu sevgiliden ayrılıp eve dönmek zor gelmeye başladı :/ ayrılık vaktinden bir kare :/

 
 
benim günüm böyle geçti , umarım sizin gününüzde güzel geçmiştir :)


29 yorum:

  1. You looked great plus the skirt you bought is fantastic

    YanıtlaSil
  2. Etek gerçekten komik bi fiyata senin olmuş:.)Bir zara ayakkabı için aynı serüveni bende yaşamıştım.Sezonda aramadığım gitmediğim mağaza kalmadı ki numaram yoktu hiçbirinde. Sonra indirimde rastgele bir gün karşıma çıkıverdi:).Senin yaşadığım hisleri anlayabiliyorum şuan:).Güsel günlerde giy.Sewgiler...

    YanıtlaSil
  3. ah o menülere hayır diyemiyorum :(
    güzel alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Eteğini çopçok sevdim !
    İyi günlerde giy ;-)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yorum için çok teşekkür ederim. Bende geldim senin bloguna şöyle bir göz attım ve izleyicin oldum :). Günün anladığım kadarı ile gayet keyifli geçmiş! Daha güzel günler paylaşman dileği ile!
    Sevgiler,
    Emine Karaoglu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim cok sevdim bnde geldim senin bloguna , arada paylasiyorum gunumu instagram twitter facebook olmayinca buradan bildiriyorum :)

      Sil
  6. bu etegin birde elbisesi vardi bende cok sevmistim ama almamistim simdi yaz bitti diye :) güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa kis bitecek yaz gelecek yaza yatirim yapardin :-D tesekkur ederim.

      Sil
  7. Burasi Cepa degil mi gorunce ozledigimi anladim :(( bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  8. Burasi Cepa degil mi gorunce ozledigimi anladim :(( bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  9. mat ojeyi bende kullanmak istiyorum ama hala alıp kullanamadım :) çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bugün sürdüm gerçekten çook hoş duruyor :)

      Sil
  10. cok güzel tatlim!

    selamlar,
    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok uygun fiyata almıssın harika :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir alışveriş olmuş:) ojelerde kalp kalbe karşıymış bende onlardan aldım:)

    YanıtlaSil
  13. canım etek harika=)hayırlı olsun
    güzel yorumun için çok teşekkür ederimmm
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  14. o etekte benımde gözüm vardı :) güle güle kullan canım :) demekki en kısa zamanda h&m ye ugramak lazım :)

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. great pics!

    www.stylesandbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. great pics!

    www.stylesandbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. seqincimmm mazeretim var hastayım sümüklü böcek gibi oldum ama blogunu takip ediyordum, ama bugüne yorum yapabilecek güce ulaştım, çok seviyorum bu günlük yazılarını her hafta ki bu da haftada 7 tane demektir bu yazılardan isterim haberin ola ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen iste yeter kiii :) biriktiriyorum biraz birikti yakındır bi neler yapmışım postu :)

      Sil
  18. mat bordo ojenin swatchının görmek isterim :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil