21 Ekim 2012 Pazar

pazar günlüğü

 

koskoca günü boşboş durarak verimsizce geçirmiş olmanın vicdan azabıyla çayımı yudumluyorum. bu fotoğraf bugün çekildi taze taze sıcak sıcak paylaştım  :)
 odama vuran batmakta olan güneş.. o ne kadar son enerjisiyle parlıyor olsada benim hiiç enerjim yok ! çünkü yapmam gereken o kadar çok işim var ki düşünürken bile yoruluyorum ; içimde de hiç istek yok! neyse bugün bir şekilde halledeceğim , sorumlu öğrenci ben :p
 
 
bu arada geçenlerde o kararsız sevgilimle gitmeyi planladığımız cepa - armada kararsızlığı varya işte o ankamall ile son bulup eli boş dönüldü yarın nereye gideceğiz okul çıkışı bakalım; malum bayram geliyor bunun bahanesi bitmez alışveriş fırsatıda kaçmaz .. şanslıysam eli dolu dönerim .. ki şu son zamanlara bakarsak ben baya bir şanssızım  :)))))
 
hadi haftanız çoook güzel olsun , mutlu haftalar :)
 


17 yorum:

  1. ayy bayram alışveriş için mükemmel bahane ama her yer acayip kalabalık.Umarım Sinir krizine girmeden bitirebilirsin alışverişini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıcıysam kalabalık falan vızz gelir :))

      Sil
  2. o ne güzel bir manzara bayıldım.. Olsun insan bazen boş oturup ertesi gün 2 kat iş çıkartır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşluğumu okumam gereken bir kitabın ilk 5 bölümüyle doldurmaya çalıştım kaldı 18 bölüm :))))))

      Sil
  3. sanada iyi haftalar umarım elin dolu dönersin...

    YanıtlaSil
  4. Evet pazar pazar kimsenin neşesi yerinde olmuyor zaten.. :] Artık ümidimiz yeni hafta için, sana da mutlu haftalar.. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilmişim , vicdan hafifletici oldu :)))

      Sil
  5. pazar gününü verimsizce geçirenlerden biri de benim! bakalım umarım elin kolun dolu dönersin tatlım bayram alışverişinden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bakalım inşallah :) ben ucundan verimleştirdimmm mühendiscan hareket dilerim bize :)))

      Sil
  6. Bosver ya sefan olsun. Bugunde bos bos gecsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya ne rahatlatıcı bir yorum dimi olsun varsın amaan :))))

      Sil
  7. insanın arada dinlenmesi de lazım canım :) manzara çok hoş :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. nice blog! I'll follow you, mind to follow back?

    xx from Vienna :)

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  9. Beautiful blog you have :)

    YanıtlaSil