31 Ekim 2012 Çarşamba

günlük : birbirinden alakasız fotoğraflar bir arada :)


 
günler , haftalar , aylar bazen hiç geçmiyor bazende çok hızlı geçiyor ! eylül zor geçmişti ama ekim benim için çok ama çok hızlı geçti neler yaşanmadı, neler aşılmadı ama herşey şu an çok şükür iyi( nazar değmesin ) :) Bakalım kasım nasıl geçecek ?

 
 Neyse bugünkü postum ara ara blog için çektiğim birbirinden alakasız duygu ve düşüncelerin kompozisyon oluşturduğu fotoğraflardan oluşuyor :) bakalım beğenecek misiniz?
 






bu kitap ayracını ben yaptım demeyi çok isterdim ama ben bir türlü vakit ayıramıyorum DIY projelerine ama şöyle içimde kalmıyor değil yapanlara imrenerek baktığımda doğrudur. epeydir görüşmediğim bir arkadaşımın hediyesiydi , ellerine sağlık :)
 

 
bu kitabı okuyalı çok oldu şu an tamamen modellik yapıyor ayraçım için :p
 
 
bunların tam adı ne bilmiyorum ama gittiğim güzellik salonundaki bayandan aldım . Onlar pedikür yaparken kullanıyorlar.  Manikür - pedikür hiç yaptırmadım tırnaklarımın mikrop kapmasından acayip korkuyor ve fazlasıyla da huyluyumdur bu konuda :) o yüzden kendi işimi kendim görürüm dedim , aldım , oje sürerken bile ayağıma geçiriyorum :)
 

haftaya vize haftam başlıyor , kütüphanelerden kitaplar toplanıyor , ders notları kapsamlı bir şekilde genişletiliyor..

 
enerji depoluyorum , organik ceviz buldum , abartıyorum :)
 
 
şu sıralar aşk yaşıyorum geyiklerimle , ayakları sıcak tutmalı çünküüü hasta olmakla olmamak arasında gidip geliyorum :)
 
 
 
her şey onunla anlamlı , onunla güzel ... <3


 
bugün bunlar bana eşlik etti ,yinede üşüdüm çok soğuk buralar çok :/

 


yarında bunlar eşlik edecek :)


 
 cumhuriyet bayramının olduğu gün sokak sokak bu otobus dolaşmıştı  :)
 

 
kinder yumurtasından çıkan zürafa , bu o yumurtaya nasıl sığmış diye sorarsanaız o bacaklar kağıt - plastik gibi birşey katlanarak o hale geldiler :)) aşmış bu kinder kendini , tamam kabul :)
 
 
 son zamanlarda sürekli dinliyorum : maroon 5 / goodnight goodnight
 
o zaman herkese iyi akşamlar :)
 

17 yorum:

  1. ayraç çok güzelmiş gerçekten ama şimdi canımı ceviz çektirdin ben de eringeçliğimle boğazdüşkünlüğüm arasında gidip geliyorum şu an :)

    YanıtlaSil
  2. bende pedikür yaptırmayı sevmiyorum, o yüzden Lush Lemony Flutter tırnak eti kremini kullanıyorum. kesinlikle tavsiye ediyorum. hatta postta yapmıştım;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/lush-lemony-flutter-cuticle-butter.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bende bir bakayim isime yarar :) tesekkurler

      Sil
  3. Öyle ayakları bende çektim bugünde yayınlamadım ya:) O zürafaya şaşkınlık içindeyim şuan:) Vizeler yaklaşıyor ya çok gerginim bebeğimm,ceviz zeka açar derler hep sınavlardan önce ye diyorlarda benim sadece sivilcemi arttırıyor.Umarım senin zekanı açar sivilcelerini değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayinlasaydin keskeeeeee :) kindere cos gelmis :p cevizin bu etkisini bilmiyordum vizeler iyi gecerse cevizden dicem tmm :)

      Sil
  4. birbirinden alakasız olabilir ama hepsi şahane bence. En çok da o kitap ayracına bayıldım. Organik cevizin de yarasın:)

    YanıtlaSil
  5. Cute style and cute pictures! Love!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!
    twitter: goodbadandfab
    instagram: goodbadandfab
    facebook: www.facebook.com/goodbadandfab123

    YanıtlaSil
  6. Aaa bende de var o çantadan Zara dimi? Benimki eskimiş sanırım ya seninki çok yeni duruyo :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım zara , şu günlerde elim hep ona gidiyor eskiyecek benimkide :)

      Sil
  7. iktisatçılar ve insanları merak ettim :) çok eğlenceli olmuş postun canım :)

    ben de yeni postumu okumaya beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/10/heyyy-it-is-halloween.html

    YanıtlaSil
  8. zürafaaaaa yaa zürafaaaaaa benim hayalim hep evde zürafa beslemektir yahu :) aaa çok sevdimm

    YanıtlaSil
  9. o şarkıya bende bayılırımmm =)

    YanıtlaSil
  10. Geyikler çok sevimli, bayıldım :)

    YanıtlaSil