24 Ekim 2012 Çarşamba

new in : bu sefer güzelleşmek için alışveriş :)

 
Çok makyaj yapan biri değilim , ama hevesli biriyim ha birazda cildi bozuk biriyim . Sivilceye yüz gözeneklerimin kapısı hep açık maşallah , yaş 24 olacak ergenlik hala bitmiyor ... Epeydir ruj ve oje dışında bir şey almadığımı farkettim ; bugün akşama doğru kapatıcı , fondöten , pudra , kalem falan bakmak için en yakın avm 'ye gittik annemle :)

Watsons ' a daldık yaklaşık bir saat çıkamadık , orada çalışsanlar ne güzel ne boyanmış ne hoş olmuşlar hepsine alık alık baktıktan sonra her şeye saldırdım ve şunları aldım :


 
 ne yaptıysam doğru ışığı bulamadım arkadaşlar ; pudranın , dudak kaleminin , rujun rengini gösteremedim. o yüzden kodlarını vereyim , belki watsons yada pastelin falan sitesinde kod yazınca görebilirsiniz .

pastel high performance fond de teint with antioxidant no:304
pastel powder silky efect no : 20
rimmel london : lip pencil : dudak kalemi
rimmel london nothing hill nude lipstick : ruj  no:720


 bu da benim fil makyaj çantm , dünyanın en sevimli makyaj çantası bence <3

 
 

24 yorum:

  1. There's nothing to say except AMAZING here,honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım. Ara ara gerek oluyor makyaja. Bence harika makyaj cantan :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. I have to try some of those products;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    YanıtlaSil
  4. Marka yi tanimiyorum ama cok guzel gorunuyor! Gule gule kullan canim!

    xx

    WWW.CATWALKTOCASUAL.BLOGSPOT.COM

    YanıtlaSil
  5. canım güle güle kullan, tabiki burada benim favorim-ki senin de tahmin edebileceğin gibi- filli makyaj çantan! :)

    YanıtlaSil
  6. Love the lip color.

    xoxo
    B* a la Moda

    YanıtlaSil
  7. amazing blog ! i follow!
    check out my blog too:

    My Blog-Pocketful of Dreams

    YanıtlaSil
  8. Great post! The bag's so cute!!

    http://beamoazed.com/
    http://beamoazed.com/

    YanıtlaSil
  9. Çok degisik ve güzel bir makyaj çantan varmis!!

    YanıtlaSil
  10. nice blog ^^ loves it))

    follow me and i follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    YanıtlaSil
  11. rujun süper canım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsini canım:) Kız olunca almadan buramıyoruz işte makya malzemeleri, kıyafet,ayakkabı,çoook masraflıyız çooook:) Güzel aldıkların,pastelde iyidir, güle güle kullan tekrar:)

    YanıtlaSil
  13. beautiful post!!Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://laborsadimarypoppins.blogspot.it/
    xoxo Gloria

    YanıtlaSil
  14. ayy cok tatlısın:D rujun rengi de cok dogalmışş ne de güzel olur ooo:)

    YanıtlaSil
  15. hımhım blogumu da yazayım aranıza yeni katıldım:)

    fashionfromsmyrna.blogspot.com

    izmirden bildiriyorum:D

    YanıtlaSil
  16. Lovely purse! hihi
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba;
    Blogunuzdaki samimi yazılarınızı çok beğendim ben de sizi takibe almak istedim.Cildinizin sivilceli olduğunu söylemişsiniz; naçizane tavsiyem; dermokozmetik ürünlerle cildinizi temizleyip nemlendirmeniz, özellikle paraben içermeyenleri tercih ederseniz daha çabuk sonuç alırsınız diye düşünüyorum. Ben de sizi bloguma beklerim.
    Sevgilerimle,
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. amazing make up products! I didn't hear about this brand before, we don't have it in Italy!
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win 100€ discount coupon on Mia Gioia

    YanıtlaSil
  19. Great things. I have the same lipstick :))

    Energiq

    YanıtlaSil
  20. Aldıklarını güzel günlerde kullan, filli çanta çok sevimli. Nude rujları sevdiğim için rujun rengini beğendim

    YanıtlaSil