24 Ekim 2012 Çarşamba

bu bayram parçalı bulutlu olacağım

 
bayramın birinci günü itibariyle hava yağış etkisinde olacakmış ; yağmura çamura rağmen bayram gezmesi için herkes gibi yollara düşeceğiz yarın ;ilk gezme dede'ye ve eminim karga mamasını yemeden babam yollara çıkacak halbuki bir buçuk saatlik yol ve zaten orada kalacağız ne gerek var erkenden yollara düşmeye ... neyse isteksizliğimden çok da bayram sever olmadığımı anlamışssınızdır, yinede alışveriş için seyahat için büyük fırsattır bugünler ( keşke sevdiceğimle yapsam şunları ) :)
 
  kıyafetlerimi belirledim . Bayram boyunca fotoğrafımı çektircek  canlı bulamayacağım için bu post bu seferlik böyle olsun. 1. ve 2. gün için tercihlerim :

 
üstlerine ne giyeceğim konusunda kararsızım ; kısa kazak olabilir yada beyaz basicler olabilir. tam bu sırada beyaz gömlek eksikliğimin farkına varmak şahane oldu! şart şart her giysi dolabında olmalı , benim niye yoksa :/

 
siyah kalem eteğimle trenchcoat ı ; gri kalem eteğimin üzerine deri ceketi tercih edeceğim !


bu ojeler zaten favorilerim ve bence çok yakışacaklar...

 
bu magazine bag leri hatırladınız mı ? Alalı bir yıl oldu ama hiiiiç kullanmadım. yine kararsızım belki bunu siyah kalem etekle kullanabilirim diye düşündüm ; yanıma alacağım!
 

 
siyah ayakkabıya şiddetle ihtiyacım var . Sanırım bu botları da iki kalem eteğimle kullanacağım :)
 
 bu bayram artık yaşımın gerektirdiği özende giyinmeye karar verdim . çünkü sevgilimi babamla tanıştırmam gerekiyor artık zamanı geldi ama çok ters yahu babam , tepkisini bilmiyorum  ( gerçi kızgın bir anımda pat diye adama benim sevgilim var dedim ama sonra bana hiç sormadı kim ? falan diye o orada kaldı )!!!
bende artık büyüdüğümü gözüne gözüne sokmaya karar verdim ; alışsın , hissetsin başına gelebilecekleri :)))) işe yararlar mı yaşımı belli etmeye bilmiyorum ama bu etekleri giymek içinde sabırsızlanıyordum. Hadi bakalım hayırlısı o zaman :)
 
 
 bayramda şeker , et , yaprak sarması gibi bayramın geleneksel yemeklerini az tüketmeye dikkat edelim :)))
 
 
 
 
 


21 yorum:

  1. Nee sevgiliyi babayla tanıştırmak mıııı? :D Allah yardımcın olsun kuzumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiiiiin canıım dua et bu işi başarmak zorundayım ; ama ne zaman ? :)

      Sil
    2. babaları sevgiliyle tanıştırma anı bu çok zor...kolaylık dile çünkü gerçekten ihtiyacın olucak :)

      Sil
    3. çok teşekkürler , hayırlısı ya olacakla öleceğe çare yok , başa gelen çekilir gibi bir sürü güzel sözü kendime armağan ediyorum :)

      Sil
  2. Canım iyi bayramlar, bol cikolatali mutlu bayramlar ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller güle güle giyin bol şans size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şansa çook ihtiyacım var :)

      Sil
  4. canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim sana kolay gelsin=)
    ve iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , keyifli bayramlar :)

      Sil
  5. great purchases!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    YanıtlaSil
  6. Ben çok beğendim kombinleri, ayakkabın da şahaneymiş :)

    YanıtlaSil
  7. love the boots!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. hehe ya ne tatlı anlatmışsın tanıştırma iyi geçer inşallah :) 2 kombini böyle yanyana göstermen güzel olmuş, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin inşallah canım gerçi söyleyebilcekmiyim bu iş sarkar mı başka zamana bilmiyorum :)

      Sil
  9. İyi bayramlar canım simdiden :)
    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Eteklerine bayıldım özellikle:)Biraz geç olmuş burayı farketmem ama iyi bir bayram geçirmiş olmanı diliyorum:)Sevgiler:)


    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  11. botlarina ba yil dim cok cok tatlilar :) bende istiyorum ama siyah ariyorum :)

    YanıtlaSil