2 Eylül 2012 Pazar

pazar günlüğü

Bir pazar ancak bu kadar ev temizliğini , kışlık yiyeceğini , anne koşuşturmacasını , baba sabırsızlığını , ergen muhabbetini ( erkek kardeş) barındırabilir içinde ! gerçekten bazen cumartesi - pazar sedromu yaşadığımı düşünüyorum . Oldum olası sevemedim hafta sonunu çünkü kafama göre dolu dolu planlarla dolduramadım şu iki günü :/ sevdiceğim de yok ! anladım ki pazartesinin adı çıkmış  :)

müsadenizle , acı bir Türk Kahvesi içeceğim ;


masamda ki notu da önce kendime sonra herkese armağan ediyorum  :*

dolu dolu bir hafta diliyorum gençler ve genç hissedenler, sevgiyle kalın =D !!


12 yorum:

  1. ben maalesef ki cumartesi ve pazar calıstım :)
    istersen gel yer değiştirelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş hayatına başladığım gün bende senin gibi hissedeceğim , biliyorum öyle günlerim olacak :) ama şu an isterim evet yer değiştirmeyi :D

      Sil
  2. ooo türk kahvesi hem de bol köpüklü olsa da içsek bir de fal bakardık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hİİİ ANLIYORMUSUN FALDAAAAN :)

      bak şurada bi falım var eğer anlıyorsan iki yorum yapar mısın ?

      http://sequin-2012.blogspot.com/2012/08/august-photo-last-three-days-challenge.html

      ben hiç anlamıyorum faldan yahu ama içebiliriz gayet :)))

      Sil
    2. yok canım pek anlamıyorum ama türk kahvesi ve fal ayrılmaz ikili :) hangi dilek için kapattın bilmiyorum ama tüm dileklerin gerçek olsun canım :)

      Sil
    3. :) aynen hep her şey herkes der kaparım hahah , sağlık olsun ne yapalım:D

      Sil
  3. sequin kaveyi sen mi yaptın?
    =)
    köpüklü olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeet :) ayıptır söylemesi çok iyi kahve yaparım :))))

      Sil
  4. Cumartesi alisveris yapip pazar gunumun 12 saatini yolda gecirdim. Buna ne dersin:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cumartesiyi tuttum <3

      pazar günüde yalnızsan sorun yok bebeğim ben yalnızlıktan yanayım , bak benim günümde her yerden bir ses çıktı herkes bir iş verdi memnun da edemedim kimseyi öyle sen benimkilere ne dersin :))))

      Sil
  5. Sana yemin ederim ki o lahvenin kokusu burnuma kadar geldi! alacağın olsun :)

    YanıtlaSil
  6. notta yazanın gerçek olmasını umarım.ben de yazıp assam mı biryerlere belki evren sesimi duyar?

    YanıtlaSil