7 Eylül 2012 Cuma

new in : mango outlet


Bu sene okuduğum "iktisat" bölümünün son senesindeyim resmen 2013 haziranda mezunum . Ekim-kasım ayı staj görüşmeleri ve okul bittikten sonraki dönemlerde mülakatlar için biraz alışveriş yapayım dedim . Hem sevdiceğimle "bir basamak ileri" planlarımız var (inşallah) ailelerin tanışmaları ve isteme olayı falan filan (dadasdadadas) :) Bu gibi durumlar için elbise dışında hiçbir şeyim yok ! kumaş pantolon bana yakışmıyor açıkçası daha çok keten tercih ediyorum. İşte bu yüzden dolabıma klasik bir kaç parça ekledim . Seçimlerim hem spor olarak kullanabilmem hem de klasik olarak kullanabilmem açısından önemliydi ve ben istediğim gibi şeyler buldum :) inanılmaz fiyatlarla !!



bu gri eteğin fiyatını direk gösteriyorum arkadaşlar ayıp olmazsa :)


i love mango

:)

34 yorum:

  1. Güsel günlerde giy, fiyat gerçekten komik:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi :) inşallah canım teşekkürler

      Sil
  2. o 3.99 mu yoksa gözlerimin numarası mı büyümüş, yanlış görüyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru tatlım gerçek bunlar :))) 0_0

      Sil
  3. Gri etekte guzelmis yanlis. Cok guzel fiyata almissin:) lazim olmasa da alinirmis yani:) hangi mangodan bunlar bakiim??? Ben ucuzcuyum biliyorsun:))

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. optimum mango outlet canım :)) fiyatı annem görünce şaka gibi sen bu işi abarttın iyice diyor bana !!

      Sil
  4. benıde al yanına benıde gotur :D ben gıttıgımde optımum mangoda bu kadar ucuzunu bulamıyorum:D en ucuz 112,99 du :D güle güle giy canım :)) ayrıca inş mutlulugunuz en kısa zamanda aılelerın tanısmasıylada pekısır:) ben bu yaz bu durumlara gırdım ama hala alısamadım ama cok guzel bır duygu:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana takıl bebeğim ama önce para biriktirelim boş boş gezmeyelim ben tükettim okul açılmadan maddiyatımı :) inşallah canım amin eminim harika duygulardır :)

      Sil
    2. aldım sözümü ona gore :P :D

      Sil
    3. tamamdır yawrucum inşallah kısmet olursa optimum yapalım :D

      Sil
  5. bunları gördükten sonra Mango'ya gitme zamanımın geldiğini anladım:) güle güle giy, iyi bir alışveriş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikleee :) teşekkür ediyorum

      Sil
  6. That is such a beautiful Skirt! I love it

    Love Storm

    YanıtlaSil
  7. O nasıl bir fiyattır canım yaa;)) Güle güle giy demekten başka bişi diyemiorum:)Umarım Allah'ın emriyle sende güzel bir yola girersin sevdiğinle inşallah.Benimde böyle durumlarım var şu sıralar pek heycanlıymış bu duygular ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim o güzel dileğin için ayrı teşekkür ediyorum sana inşallah güzel geçer benim o durumlar seneye bu zamanlar sanırım ya da Allah bilir ne zaman düşünürken bile heycanlanıyorum düşün halimi hahah :))

      Sil
  8. o nasıl bi fiyattt cdden yaaa :D ayrca sendemi iktisatcısın cnmm bnm smdi daha bi cok sevdm seni inş senin de yoln cok acık olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah!! sanırım biz burada bir iktisatçılar topluluğu oluşturacağız :))

      Sil
  9. great items.
    I love your blog.Would you like to follow each other? I'm following you now on GFC :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. wow!! amazing skirts and prices:)) would you like to follow each other on GFC and bloglovin?? let me know:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. yaaaaa o 2.si ne öyleee! ohaohaoha diye kabalaşmadan duramadım canım! :)) hem kumaş açısından avangard hem de fiyatı muhteşem hesaplı :) onu iş görüşmelerinin dışında da çok yaratıcı bir kombinle kullanabilirsiiin :)

    YanıtlaSil
  12. I love Mango so much - all their items are gorgeous! Those pencil skirts are beautiful.

    xoxo,
    Meera

    YanıtlaSil
  13. neeeee fiyat çıldırmış olmalı :) çok güzel bi etek hemde mango hemde o fiyat daha fazla devam edemicem güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  14. good deal dear, love a simple skirt to go with stuff, nice choices and can't wait to see your sporting them or style these babies up! If you're interested check out my new Vivienne Westwood Ruben print asymmetric look-

    xx nathan.niche
    http://www.the-provoker.com/2012/09/frisky-fresco.html

    YanıtlaSil
  15. Great finds at great prices!!! Love!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Great finds at great prices!!! Love!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Great blog ;*
    I follow you, can you follow me back? http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Love the black skirt! great finds :)

    x

    INSIDE IN INSIDE OUT

    YanıtlaSil
  19. nice pencil skirts - these are perfect for work too xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    $100 Giveaway from Boticca:
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/2012/09/boticca-giveaway.html

    YanıtlaSil
  20. Bir işletme mezunu olarak staj is görüşmelerine şimdiden başlamış olman cok güzel. Ben mezun olduktan sonra cok sıkıntı çekiyorum su anda :( Cok güzel fiyatlara cok sık seyler almissin, cok beğendim :))



    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iibf nin işi zor canım en iyisi sertifika toplamak.. staj zorunluluğumuz Türkiye genelinde olmadığından şirketler zorunlu staj programlarına sahip olanlar ile ilgileniyorlar ..

      Sil
  21. Eteğin fiyatı şaka gibi bişi.. :] Hem bu kadar güzel, hem de bu denli ucuz inanılır gibi değil! :]

    YanıtlaSil