20 Eylül 2012 Perşembe

neler olmuş neler bitmiş


 ben yokken keyifleriniz nasıldı? Umatım çok iyidir ! çünkü ben gayet zor zamanlar geçirdim kendimce :( Ama güzel bir şey de olmadı değil , çok şükür :)
önce güzel haberle başlayayım :) sevdiceğim geldi sonunda kavuştum ona !! birlikte yemek yemeği ne kadra özlediğimi farkettim... vee o geldiğine göre giysi dolabımın önüne arada uğramak koşuluyla bir süre veda edebiliriz artttık fotoğraflarımı çeken en çok sevdiğim var<3
onunla biraz alışveriş yaptık ; işte aldıklarım

hep böyle hayvan baskılı bir şal arayışı içindeydim ; mangoda bulabilirim diye düşünürken CA da buldum daha hesaplısına ... 
 rimel ihtiyacımıda daha önce hiç denemedğim bir markayla giderdim , fırçası harika ötesi ayrıca içinden çıkan göz kalemi muhteşem !! çok memnun kaldım kendisinden ..

radikal kararlar aldım arada fotolarda gördüğünüz kahverengimsi saçlarım bir kuaför faciasından sonra saçma sapan bir renk haline gelmişti ve koyuya dönmek istedim. Koyu kahve aldım , sonuç siyah oldu ! bu karar çok mu çok radikal oldu :)) eh fena değil ama çok kara alışcam inşallah :))

ee okulluyuz biz , öğrenciyiz ... kalemi defteri sevenlerdenim ben :) bu yıl planlarıma göre 4 dersim olacaktı .. 2. sınıftayken üstten alıp ders azaltmıştım güya ama skntılı bir ders kaydı geçirdimm :(


geçtiğimiz pazartesi itibariyle harçlar yatırıldı , okul yolları tutuldu.. ders ptrogramı belli değil , sistemde açılan bütün dersler benim bölüm derslerim olanı biteni aldım... ohh dedim , kolay oldu bitti!! demez olaydım :/ arayan arayana , telefonuma msj atan atana .. biz dersleri aldık , kredimiz tam ama ders programı açıklandı hukuk ve iktisat ZORUNLU imiş SEÇMELİ değilmiş !! Tamam onuda alalım o zaman ne yapalım dedik . Aldık ! Bu seferde sistemde güz dönemi değil bahar dönemi dersi olarak göründü .. Hocayı bulamadık , mail attık dönmedi , aradık cevap vermedi ertesi gün yine okul... neymiş efendim bazı öğrencilere zorunluymuş , bazılarına değilmiş .. benimde zorunlu değilmiş tmm dedim sildim dersi .. Eve geldim bizimkilere hallettim dedim , ohh dediler bi :) ertesi gün derslerimi onayladım , yolladım hocaya .. sonra bugün , hocadan şöyle bir mesaj: 


yataktan fırladığım gibi çıktım , sinirden kuduruyorum ... aradım aradım bağlanamadım yine okula .. tam iki saat sonra servis durağına ulaştım son bir kez daha arayım dedim , o da ne bağlandım .. bilgilendirme mesajı attım , gelmene gerek yok , onaylıyorum dedi bana ... hooop geri geldiğin yolu geri dön...

sonuç olarak programın son hali budur , ha onayladı mı hocan diye sorarsanız haleeeeen onaylanmadı !

bunların dışında birde sağlık problemi çıktı(annanem) çok bahsetmek istemiyorum ondan.. siz siz olun herşeyinize dikkat edin ... yememeniz gerekiyorsa yemeyin , yemeniz gerekiyorsa yiyin , sporsa spor , dinlenmeyse dinlenme !! Allah hepimizi kötü her şeyden korusun..

kendinize çoook dikkat edin !!!










11 yorum:

  1. great photos!

    check eFoxcity.com giveaway on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2012/09/efoxcity-100-giveaway.html

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle gözün aydın kavuştunuz sonunda:) güzel fotolar bizi bekliyor sanırım:) ikinci olarak harçlar kalkmadı mı yahu!bir de on asıl mesaj ya ben bile burdan okuyunca oturduğum yerde doğruldum! çok gergin bir öğretmen mesajı sanki! bu arada anneannen için her şey umarım yoluna girer, geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol bebegim , ozelde okuyorum ben kalmiyor onun parasi :) insallah birseyler duzelir yoluna girer insallah

      Sil
    2. inşallah canım ya senin mutluluğun bloguna yansıyor ordan da bana yansıyor:) ders seçimleri zorlu süreçlerdir, o süreçlerde saçımdaki beyaz renkli saç teli sayısı hiperbolik bir artış gösteriyor:)

      Sil
    3. Canimsin bnde yorumlarinla inan keyifleniyorum eksik olma hic.. Ders kaydi falan fasa fiso evin huzuru sagligi olsunda hersey olur diyorum. Coook optum ;)

      Sil
  3. gözün aydın sizin adınıza sevindim bol bol keyfini çıkarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkurler insallah cikarabilecegiz :)

      Sil
  4. geçmiş olsun :( umarım çabucak atlatır...sevdiceğin geldiği için de gözün aydın :) ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum :)

    güle güle kullan aldıkların çok güzel :)
    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkurler tatlim.icten yorumunla cok mutlu oldum :)

      Sil
  5. çok geçmiş olsun anneler candır onlara hiç bişiii olmasın..:( tabi bütün sevdiklerimize.. ben de öğrencilikten yeni çıkmış biri olarak defter kitap alma alışkanlığmdan hala kurtulamadım.. hala marketlerde elim gidiyor güzel desenlilere :)
    umarım gelecek hafta senin için güzelliklerle dolu geçer :)
    sevgiler
    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil